Tehnologie
Din punct de vedere tehnologic, RS6 Avant nu aduce nimic nou, comparativ cu fratele său convențional, A6. Asta dacă ignorăm toată partea tehnică de sub caroserie, despre care am vorbit mai sus.
Suspensia pneumatică, amortizoarele adaptive, diferențialele, frânele uriașe, transmisia și motorul sunt toate parte din ceea ce am numi „tehnologie”. Dar există și alte lucruri de care clienții sunt interesați la bord.
Instrumentarul de bord este clasicul Audi Virtual Cockpit de 12.3 inch, care înlocuiește ceasurile clasice. Are o grafică foarte bună și o temă „RS”, dedicată modelelor de performanță. Partea centrală a bordului are două ecrane tactile uriașe. Primul, cel de sus, are o dimensiune de 10.1 inch și servește sistemului multimedia Audi MMI. Are o grafică de secol 21, meniul poate fi configurat asemeni aplicațiilor de pe un telefon mobil inteligent, iar capacitatea de procesare este extrem de rapidă.
Vine cu o navigație deșteaptă, care citește suprafața de rulare, știe când traficul devine imposibil și chiar comunică cu alte mașini. Audi oferă o tehnologie care culege date din trafic și apoi o transferă în cloud pentru a permite accesul mai multor vehicule la informații despre un anumit sector de drum.
Sub ecranul de 10 inch mai avem unul de 8 inch, care servește comenzilor de climatizare. Acesta oferă simboluri mari, generoase, ușor de nimerit chiar și în timpul mersului. Tot de aici poate fi comandată încălzirea sau ventilarea scaunelor.
Noul Audi RS6 poate fi controlat și de la distanță, prin intermediul unei aplicații de mobil. Aceasta permite și accesul fără cheie, doar cu ajutorul mobilului, precum și cinci configurări diferite.
Masina asta este o bijuterie, dar nu inteleg cu poti da 160.000 Euro pe asa racheta si sa o iei cu vopseaua asta? Vad tot mai des gri-ul asta la VAG care arata ca un strat de grund, amorsa, ca si cum masina urmeaza sa fie vopsita.