Audi TT Roadster

2.0 Benzina Turbo (TFSI) 230CP 4x2 Aut6

Consum

5.0

Nu e ca și cum consumul ar conta la virgulă în acest segment, unde mult mai importante sunt elemente precum sunetul motorului sau capacitatea mașinii de a menține temperatura constantă în habitaclu chiar și cu plafonul deschis. Dar e important de notat că această versiune a lui TT Roadster este cea mai economă la capitolul consum între toți concurenții din segment. 

Cu un mediu mixt de 6.5 litri/100 km, TT Roadster 2.0 TFSI de 230 CP reușește să scoată un consum mai bun chiar și decât versiunea de 156 de cai a lui Z4 (medie 6.8 litri/100 km), în timp ce Porsche Boxster plătește tribut formatului mare al motorului: cu șase cilindri de 2.7 litri, consumul oficial este de peste 8 litri.

În viața reală, TT Roadster poate consuma pe șosea oricât între 7.0 și 12 litri/100 km, în funcție de cât de tare apeși pedala de accelerație și de modul de rulare. Probabil că pe modul Efficiency se poate chiar și mai bine decât atât, dar lăsăm testele de consum pentru mașini în care nu simți atât de bine plăcerea de a conduce. Adică pentru celelalte 98% de pe piață

Ca medie generală, așteaptă-te la un 8.5 litri/100 km cinstit atunci când iei mașina la pase și o plimbi prin țară.

Merită notat și faptul că mașina testată avea 100 de kilometri când am ridicat-o din fața sediului Porsche România, ceea ce înseamnă că există șanse majore ca aceste cifre să scadă după câteva mii de kilometri.

  • Adi, miercuri, 19.08.2015 13:05

    Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.

  • edi80, miercuri, 19.08.2015 21:51

    Frumoasa dar exagerat de scumpa si inutila..la ce mizerie e pe sttrazile noastre, numai cu decapotabila sa nu mergi..e o masina pentru un oras cald cu mai bine de 8 luni cald daca nu chiar tot anul..pentru Romania e o fita scumpa insa inutila!! si nu doar asta in general decapotabilele sunt inutile la noi! insa 65k pt o masina cu doua locuri si tol in cap...prostie curata!!

  • Jackson, joi, 20.08.2015 06:48

    Fratilor, trebuie sa intelegeti ca daca o masina nu e pe gustul vostru nu inseamnaca e un gunoi. Uitati-va la interior si la cum e ecranul ala si uitati-va la ce inseamna tt intre masini si mai vorbim dupa. Stiu ca romanul e obisnuit sa aiba o masina cu care poate cara si porcul si cu care merge si la nunta si la caminul cultural. Ar trebui sa treceti peste asta. Suntem in lumea civilizata unde fiecare masina are un rost si o logica. Nu se asteapta nimeni sa se cumpere zeci de milioane de tt-uri roadster. Dar cei care si-l vor cumpara ii vor gusta cu placere caracterul. asta vrea sa zica si autorul in text. Trebuie doar sa-l cititi ca nu doare

  • Andy, joi, 20.08.2015 11:23

    Ideea e ca majoritatea decapotabilelor (mai ales cele premium) se vand in SUA...Clar nu e o masina pentru Romania, insa asta nu inseamna ca nu exista anual cativa cumparatori si la noi care vor achizitiona modelul. Mie personal imi place mult digitalizarea bordului, renuntarea la clasicele "ace" care in afara de sentimentul retro nu au niciun avantaj. Sper sa vad pe viitor asa ceva si la marcile de volum, care pana acum, daca au avut asa ceva, au folosit afisaje simple, monocrom.

  • Ion, joi, 20.08.2015 13:49

    @Automarket Penibil!

  • Scorpionul_negru, joi, 20.08.2015 15:37

    @Andy Tie ! Mie nu imi place digitalizarea bordului. Le detest chiar. Dar asta e...Porsche ce a mai ramas nedigitalizat complet si clasele mai mici de masini. Nu as cumpara asa ceva niciodata. Nu imi plac bordurile de avion !