Consum
Nu e ca și cum consumul ar conta la virgulă în acest segment, unde mult mai importante sunt elemente precum sunetul motorului sau capacitatea mașinii de a menține temperatura constantă în habitaclu chiar și cu plafonul deschis. Dar e important de notat că această versiune a lui TT Roadster este cea mai economă la capitolul consum între toți concurenții din segment.
Cu un mediu mixt de 6.5 litri/100 km, TT Roadster 2.0 TFSI de 230 CP reușește să scoată un consum mai bun chiar și decât versiunea de 156 de cai a lui Z4 (medie 6.8 litri/100 km), în timp ce Porsche Boxster plătește tribut formatului mare al motorului: cu șase cilindri de 2.7 litri, consumul oficial este de peste 8 litri.
În viața reală, TT Roadster poate consuma pe șosea oricât între 7.0 și 12 litri/100 km, în funcție de cât de tare apeși pedala de accelerație și de modul de rulare. Probabil că pe modul Efficiency se poate chiar și mai bine decât atât, dar lăsăm testele de consum pentru mașini în care nu simți atât de bine plăcerea de a conduce. Adică pentru celelalte 98% de pe piață
Ca medie generală, așteaptă-te la un 8.5 litri/100 km cinstit atunci când iei mașina la pase și o plimbi prin țară.
Merită notat și faptul că mașina testată avea 100 de kilometri când am ridicat-o din fața sediului Porsche România, ceea ce înseamnă că există șanse majore ca aceste cifre să scadă după câteva mii de kilometri.
Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.