Performante
TT Roadster reușește să ajungă de la 0 la 100 km/h în 6.1 secunde. Bineînțeles însă că pe șosea, cu plafonul coborât, cele 6.1 secunde trec foarte repede. Prima dată te dumirești ce-i cu sunetul bolborosit care începe să curgă din capotă, apoi constați că transmisia își calibrează treptele pentru a găsi raportul perfect, iar până când apuci să te uiți iar în vitezometru ești pe la 80-90 km/h. Și gata. Ai ajuns la 100.
Trebuie să recunosc că, în cazul meu, senzațiile de genul ăsta nu se întâmplă foarte des. Pentru că atunci când am norocul de a da de un roadster sau de un cabriolet îmi place să savurez momentele în care mașina se transformă dintr-o conservă într-o bijuterie. Deci nu forțez împrejurările și rulez la viteză de croazieră.
Trecând peste asta, cei 15 cai în plus pe care-i are versiunea comparabilă a lui Z4 Roadster și cei 35 de cai în plus ai lui Boxster pun cele două modele în fața lui TT la capitolul performanțe: 5.7, respectiv 5.8 secunde pentru 0-100 km/h. Pentru senzații tari la acest capitol există însă TTS Roadster, care te catapultează în 4.8 secunde. Nu c-ai avea nevoie de asta pe Roadster, dar poate ești amator de statistică.
Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.