Interior
Pentru cei care se așteptau la un artificiu estetic la interior, am vești proaste. Habitaclul lui Seria 1 poate servi drept studiu de caz la un curs de conservatorism. Dacă ar exista așa ceva. Toate sunt cum le știți. Dacă ați mai urcat într-un BMW înseamnă că o să găsiți imediat totul. Altfel, aveți nevoie de o foarte scurtă perioadă de acomodare. Asta pentru că ergonomia este cât se poate de bună și găsești rapid funcțiile. Am încercat și cu ochii închiși și le-am nimerit.
Materialele sunt de calitate, plasticul din părțile superioare ale bordului este moale, însă are o textură care deja devine perimată. Dezamăgește plasticul tare din partea inferioară a planșei de bord.
La capitolul spații de depozitare lucrurile par să se fi rezolvat. Însă nu în totalitate. Avem loc pentru sticle și alte mărunțișuri în buzunarele portierelor. Există o cotieră, există și un torpedou, însă ambele sunt destul de mici. Pe consola centrală regăsim clasicele suporturi de pahare, însă am simțit în continuare lipsa unui loc unde să îmi „arunc” telefonul mobil.
Pe locurile din spate se poate sta destul de confortabil. Spațiul la nivelul picioarelor este decent, dar nu excelează ca în cazul lui Volkswagen Golf. Spațiul de pe banchetă este obstrucționat și de tunelul central, care este cam înalt.
Portbagajul nu excelează în dimensiuni, atingând o valoare de 360 de litri. Podeaua este destul de joasă, iar deschiderea generoasă, ceea ce înseamnă că nu o să aveți probleme cu introducerea obiectelor voluminoase. Audi A3, DS4 și Volkswagen Golf sunt cu cel puțin 30 de litri mai generoase. Doar Volvo V40 și Mercedes Clasa A sunt mai zgârcite la acest capitol.
Nu o să uit să vorbesc nici despre antifonare. Zgomotul exterior și la rulare este bine estompat, dar apare un șuierat discret la viteze mari, creat de oglinzile laterale.
incredibil de scump....daca ai ajuns sa dai pe un 118d 44k euro inseamna ca ai mai multi bani decat creier