4.6
de Gabriel Nica, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 17 mai

Norocosul număr 7

Să nu ne ascundem după deget: orice lansare de BMW Seria 7 aduce cu sine și un nou pas tehnologic în față. Așa a fost timp de 6 generații, așa este și acum, când ne uităm la cea de-a șaptea. Și, de parcă așa a fost scris, a șaptea generație Seria 7 vine pentru prima oară și cu o versiune pur electrică, i7, care poartă același nume de cod ca frații săi termici: G70. Ajung atâtea combinații de 7 luate câte 7?

Lăsând numerologia la o parte, noua navă amiral a celor din Munchen este importantă din mai multe motive. De obicei, ce se întâmplă pe Seria 7 se va întâmpla și pe restul modelelor din gama BMW. Așadar, uitați-vă bine la ce se află în fața voastră, pentru că, mai ales dacă sunteți fani BMW, acest design, dar și mare parte din tehnologie vor fi de găsit și pe viitoarele modele din Munchen.

Și, Slavă Domnului, chiar avem despre ce să vorbim. De la motoare electrice care combină principii de funcționare diferite, până la condus autonom, interior din cașmir, televizor pentru cei din spate sau deschiderea ușilor fără atingere.

Parcă BMW a încercat să înghesuie aici toată tehnologia existentă și inexistentă în lumea auto. Dar haideți să povestim!

PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 14:06

    "nava amiral" mă lași? N-ai cum să te afișezi în așa o urâțenie dacă te respecți cât de cât. Asta e mașină pentru maneliști.

  • Tim, miercuri, 17.05.2023 14:48

    @Andrei: Asta e masina pentru piata din China. BMW i7 acum, dupa 2 ani: O Tannenbaum. Are multa tehnologie inutila.

  • ds, miercuri, 17.05.2023 14:52

    "...achiziționat cu un interior vegan. Practic, tapițeria oferită în standard este vegană"... DEX-ul zice că ați ales o exprimare anapoda și vă contrazice.

  • Fast_and_Curious, miercuri, 17.05.2023 16:46

    Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 18:17

    O masina pentru cocalari. Ce conteaza, daca se vinde. Urata, cu spume.

  • nume, miercuri, 17.05.2023 20:54

    @Fast_and_Curious, Doar nu oi avea asteptari de la Automarket, care a punctat siguranta modelului Dacia Spring Extreme cu 2.5 stele.