Febra disco
Ultima dată când v-am dat întâlnire aici cu un model al diviziei bavareze mă văitam puțin de faptul că BMW a cam ucis conceptul de model M. Puritatea literei a fost alterată de faptul că nimeni nu prea își mai dorește un M simplu. Ești sărac dacă nu ai un M Competition, un CS, fără a împinge discuția spre CSL.
Și cum în tolba fiecăruia se află un baston de mareșal și inspirat în același timp de tot felul de derapaje logice contemplate de-a lungul timpului, îmi permit o extravaganță gratuită: ”Mă bucur că BMW a ascultat nemulțumirea mea și uite că a lansat un model M pur: BMW M2.” În același timp, acest M2 este o radiografie extrem de fidelă a cum arată, în viziunea constructorului german, un model sport în ziua de astăzi. Gata cu logoreea, să trec la fapte.
A, era să uit. Pentru a-mi băga mințile-n cap, Frank van Meel, CEO BMW M Division, a anunțat că în viitor, entry level pentru modelele M vor fi versiunile Competition. Gata și cu momentul meu de glorie.
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.