Tinuta de drum

5.0

În momentul în care vezi emblema xDrive pe spatele unui M începi să te liniștești și să prinzi curaj după ce te urci la volan. Dar, în cazul lui M2, această emblemă nu există. Pentru că toată puterea merge către roțile spate.

Așadar, trebuie să îl tratezi cu foarte mult respect și, sub nicio formă, nu trebuie să te crezi Michael Schumacher sau Ken Block pe drumurile publice. Este plin internetul cu exemple de "așa nu". Pe circuit, dacă te ține buzunarul, n-ai decât.

DSC-ul ține lucrurile sub control, atât cât poate, dar aproape de limita aderenței, mai ales dacă nu ai anvelopele potrivite, vei simți zvâcnirile punții spate.

Suspensia M adaptivă, cu amortizoare controlate electronic, este standard. Mașina este destul de rigidă (asta și din cauza ampatamentului), chiar și în modul de rulare Comfort, dar, chiar și așa, pe viraje am simțit puțin ruliu. Nu mult, dar îndeajuns încât să simți că mașina comunică cu tine.

Direcția este precisă, are acea greutate specifică unui M, iar trenul de rulare îți oferă tot feedback-ul de care ai nevoie.

  • DanG, vineri, 14.11.2025 13:55

    De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.

  • ds, vineri, 14.11.2025 14:21

    Până acum nu țin minte să fi văzut pe undeva ca varianta cu cutie manuală să fie mai scumpă decăt cea automată.

  • Mihai, vineri, 14.11.2025 17:12

    Motorul te unge pe suflet si pe plamani. La aproape 100000 euro clar masina e pentru cocalarii "adevarati".

  • ^^^^, vineri, 14.11.2025 17:42

    n-ai tu treaba cu astea...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 17:53

    @ds Câte manuale mai există astăzi, pe astfel de modele ?

  • ds, vineri, 14.11.2025 20:17

    @dan_grc Eh, uite că mai există. In primăvară, Ferrari tocmai a anunțat că, după zece ani de când au renunțat la cuti manuale, vor reveni la acestea pentru unele modele. Plăcerea de a conduce mașini sportive nu este doar să bagi piciorul in accelerație. Dacă înțelegi ce vreau să zic...

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:49

    Eu înțeleg, de aceea cele manuale sunt mai scumpe, pentru ca sunt foarte rare.

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 21:57

    E mai scumpe pentru ca e clienti. Despre scaune: "Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort." Sa dai 100000 pe o masina cu scaune care arata bine dar sunt incomode, asta inseamna sa fii cu adevarat prost.

  • dan_grc, vineri, 14.11.2025 22:30

    Cu adevărat prost înseamnă de fapt să fii tu, du-te și te joacă pe configuratorul de la Geely, acolo găsești ce-ți place .

  • @dan_grc, vineri, 14.11.2025 23:50

    Cand dai 100000 pe o masina in care nu te poti simti confortabil, atunci chiar esti prost. Prost cu diploma si primesti si cutie manuala :)) Mai urmeaza si un test cu un copac si gata retardul. Cu 100000 configurez multe de la Geely net superioare si mult mai confortabile. Sa traiesti cu impresia in 2025 ca doar germanii fac masini, e o alta dovada mare de prostie. Dar tu esti posesor de BMW si asta zice totul. Atat poti.