
Tinuta de drum
În momentul în care vezi emblema xDrive pe spatele unui M începi să te liniștești și să prinzi curaj după ce te urci la volan. Dar, în cazul lui M2, această emblemă nu există. Pentru că toată puterea merge către roțile spate.
Așadar, trebuie să îl tratezi cu foarte mult respect și, sub nicio formă, nu trebuie să te crezi Michael Schumacher sau Ken Block pe drumurile publice. Este plin internetul cu exemple de "așa nu". Pe circuit, dacă te ține buzunarul, n-ai decât.
DSC-ul ține lucrurile sub control, atât cât poate, dar aproape de limita aderenței, mai ales dacă nu ai anvelopele potrivite, vei simți zvâcnirile punții spate.
Suspensia M adaptivă, cu amortizoare controlate electronic, este standard. Mașina este destul de rigidă (asta și din cauza ampatamentului), chiar și în modul de rulare Comfort, dar, chiar și așa, pe viraje am simțit puțin ruliu. Nu mult, dar îndeajuns încât să simți că mașina comunică cu tine.
Direcția este precisă, are acea greutate specifică unui M, iar trenul de rulare îți oferă tot feedback-ul de care ai nevoie.
De la un M ma astept sa arate bine si in prezent, si peste 20 si peste 40 de ani. Mie modelul asta imi displace de cand a aparut, nu imi pot imagina ca peste 10-20 de ani va fi un clasic. Poate avea toata tehnologia din lume daca arata cum arata.