Design

4.5

Încă un BMW în accepțiunea clasică a designului. Seria 3 este coloana vertebrală a mărcii, modelul care dă, probabil, cea mai mare consistență mărcii. Prin urmare, propuneri avangardiste la capitolul design veți găsi în altă parte. Aici, încă se merge pe conservatorism. Și nu pot spune că cei de la BMW greșesc amarnic. Dacă am acceptat cu inima larg deschisă noul i7, pe care-l găsesc fabulos la capitolul design. Mașina trebuie văzută pentru a fi înțeleasă, imaginile nu o ajută prea mult, la nivelul Seria 3 nu sunt încă pregătit să accept astfel de extravaganțe.

Farurile și grila au fost redesenate. Privit de la distanță, ”treiarul” are un parfum de Seria 5. Mașina a câștigat puțină maturitate și parcă este o idee mai sobră. Evident, este o părere personală.

Modelele BMW Performance propun o grilă BMW cu design mesh, jante M de 18 inch în standard sau, opţional, de 19 inch, ornamente trapezoidale ale sistemului de evacuare, capace M pentru oglinzile exterioare în negru lucios.

Pachetul M Sport Pro este o apariţie nouă pe lista de opţiuni. Disponibil ca o extensie a pachetului M Sport, precum şi pentru modelele BMW Performance, acest pachet include ornamentele M High-gloss Shadowline extinse, lumini M Shadowline şi un sistem de frânare M Sport cu etriere roşii.

Mă feresc să trag o concluzie ceva mai lungă pentru că aș pica într-un ”laudatio” ușor jenant. Sunt șanse ca o parte din această bună impresie să vină și dintr-un subiectivism generat de faptul că acest M340i în particular, dar Seria 3 în general, bifează destul de multe puncte pe care le doresc de la o mașină. Dacă mecanic este delicios acest M340i, este posibil ca planșa de bord să nu fie pe placul tuturor. Iar sistemul de operare BMW 8 implică o perioadă de acomodare pentru a fi fluent în navigare prin meniuri.

  • Andrei, luni, 05.06.2023 12:16

    Faină mașina, dar știm bine ca e "the last hurrah". Păcat că marca asta a devenit magnet pentru șoferi debili și e în topul statisticilor cu accidente cauzate de condus imprudent.

  • dan_grc, luni, 05.06.2023 12:52

    Aceasta variantă reprezintă cel mai bun compromis performanțe preț, concurenta este considerabil mai scumpă, arată perfect la exterior și putea să fie și la interior, dacă ecranul ar fi fost integrat mai elegant .

  • Andrei, luni, 05.06.2023 14:14

    Foarte bun, cu doua erori: tractiune integrala si mizeria aia de plansa de bord. Ce cauta D9 in comparatie e naucitor.

  • @Andrei, luni, 05.06.2023 15:04

    Da, nu știu. DS 9 se adresează cu totul altei clienteli. DS 9 e ce as lua eu dacă m-ar interesa un sedan.

  • petrush, luni, 05.06.2023 20:39

    @Andrei,bmw e in topul accidentelor cauzate de condus imprudent?? langa porsche? de ce cumparam asenenea masini? ca sa traim petuculos!

  • Mihai, luni, 05.06.2023 22:32

    Cui se adreseaza: Familisti :)) Nu, pe bune acuma, chiar trebuie sa invatam copiii de mici sa fie cocalari? Tocmai ce a fost prins un retard pe autostrada circuland cu vreo 240 km/h ca sa le arate celor 3 copii din masina cat de rapida este. Mai oameni buni, cand o sa incetati si voi sa faceti reclama acestor arme??? Carui roman ii trebuie 250km/h in conditiile in care viteza maxima pe autostrazi este 130 km/h in toate tarile normale din UE. Singura tara "handicapata" e Germania care sustine producatorii lor si nu a impus inca limite, desi UE se chinuie sa le explice ca ceea ce fac ei PUTE. Revenind la masina, nu mi-as lua BMW nici daca ar ramane ultima marca pe piata.

  • Seriff, marţi, 06.06.2023 11:21

    @Mihai poti sa iti iei Spring, te reprezinta perfect.

  • dan_grc, marţi, 06.06.2023 11:56

    Spuse Mihai care promovează electrice de 500-600 de cai ...

  • Demis, marţi, 06.06.2023 12:12

    O mașina perfecta din toate pct. de vedere !

  • andrei, marţi, 06.06.2023 12:26

    nu e nicio mizerie plansa de bord. arata senzatie live. si zi mersi ca mai ai idrive controller. alte modele l-au pierdut si dai doar click pe ecran.

  • bravos, marţi, 06.06.2023 13:23

    imi place la nebunie tapiteria lolo!