Tehnologie
În trecut, un model sport era caracterizat de masa totală redusă și de echipamentele spartane. Dar nu și odată cu trecerea în noua eră, iar BMW M5 face parte din modelele care sunt capabile să ofere performanțe de top concomitent cu un pachet tehnologic de vârf.
Mulți dintre puriști au criticat faptul că nemții au fost conservatori cu designul, că au mizat pe evoluție și nu pe revoluție, că bordul nu a fost modificat radical de foarte mult timp, dar mulți dintre ei ignoră faptul că BMW a pregătit pentru Seria 5 - și implicit pentru M5 - un pachet tehnologic de top.
Spre exemplu, pentru 300 de euro poți comanda cheia inteligentă cu display asemănătoare cu un telefon mobil de dimensiuni mici prin intermediul căreia poți verifica statusul mașinii (uși, poziție, autonomie). Sistemul multimedia este și el preluat de pe actuala generație Seria 5. Ecranul central "plutitor" (o soluție pe care nu o agreez pentru că mulți constructori au demonstrat că poți integra un display mult mai plăcut în layout-ul general) dispune de funcții tactile și poate fi controlat și cu ajutorul controller-ului rotativ de pe tunelul median.
Iar pentru încă 250 de euro, BMW oferă sistemul de control al funcțiilor prin gesturi. Pentru melomani, noul M5 este oferit standard cu sistemul audio semnat de Harman Kardon și promite o experiență acustică bună. Dar dacă vrei ceva extraordinar, nemții oferă și un sistem semnat de Bowers&Wilkins (3.700 de euro). Tot în acest capitol trecem și sistemele de siguranță de top, dar și sistemul de rulare semi-autonomă.
Numai ,,buna'' pe drumurile noastre :))