Design
Pe orice Seria 5 îți poți comanda pachetul estetic M, care te apropie vizual de ceea ce exprimă un M adevărat. Dacă vrei ceva care să-ți ofere și senzații tari, trebuie să alegi cel puțin un M550i, prima versiune echipată cu motor V8 (de 462 CP) în gama lui Seria 5.
Apoi treci la M5 și apoi la M5 Competition, plusând de fiecare dată la nivel dinamic și la capitolul performanțe. Fiecare pas de pe această scară te duce mai aproape de zona cu aer rarefiat în care caii putere nu se numără, ci se simt, iar prețurile sunt picante.
Ce rămâne însă constant e designul. Nu spun că un M5 Competition și un Seria 5 diesel cu pachet M nu sunt ușor de diferențiat, dar este evident că cele două mașini fac parte din aceeași familie, chit că au fost "hrănite" diferit încă din naștere.
Altfel spus, dacă ești tipul de șofer care-și dorește ca mașina să-l scoată în evidență pe stradă, probabil că M5 Competition e prea mult și prea scump inutil pentru tine.
Pentru că diferențele față de un M5 normal sunt minore: inserții frontale, posterioare, și laterale negru glossy, jante de 20 de inch cu model special și un deflector de aer posterior care inspiră sportivitate. Dar, pe lângă sigla M5 Competition de pe capacul portbagajului, elementul care identifică cel mai clar această versiune de top este grila complet neagră.
Ne-ar fi plăcut o abordare ceva mai agresivă din partea celor de la BMW? Poate că nu strica, mai ales că mașina putea oglindi dinamic absolut orice artificiu estetic ar fi gândit designerii. Dar, în același timp, vorbim de o marcă de statut ale cărei mașini sunt utilizate deseori ca "exponate", deci nu strică deloc o abordare ceva mai conservatoare pe o mașină care la simpla apăsare a accelerației se transformă într-o specie sălbatică aparte. În cazul ăsta, magia nu stă într-un eleron.
Citez ,, Nu ne-a placut - design interior conservator '' Pai cum vreti sa arate ? Ca un Lexus aiuristic si obositor sau ca un Audi cu 3 monitoare strambe la bord ?