Tinuta de drum

5.0

Cum face un constructor, recunoscut pentru ținuta sa de drum sportivă, o mașină de familie? Are vreo șansă? O să-i zgâlțâie zdravăn pe cei din interior?

Nu e chiar așa. BMW a demonstrat că poate să se adapteze cerințelor unor clienți orientați către confort cu seriile GT. Iar BMW Seria 2 Active Tourer nu face decât să confirme capacitatea nemților de a crea o suspensie echilibrată. Pentru că, în cadrul testului nostru din Malaga, am întâlnit diverse porțiuni de drum dificil, iar monovolumul le-a digerat pe toate cu succes. Inclusiv virajele, acolo unde, deși a mai oferit puțin ruliu, s-a menținut zvelt și mândru, fără să cedeze nici un milimetru din traiectoria ideală.

Da, pot spune că Seria 2 Active Tourer merge bine și pe viraje strânse. Cu condiția să nu li se facă rău celorlalți pasageri. Direcția este și ea destul de implicată, mult mai precisă decât pe vechiul model, și îți oferă încredere în viraje.

Cât privește deplasarea pe segment cu asfalt prost, trebuie să știți că bifarea unor amortizoare adaptive face ca mașina să plutească foarte relaxată peste gropi. În plus, antifonarea suspensiei este excelentă. Așadar, BMW a reușit să-i ofere lui Seria 2 Active Tourer un echilibru minunat.

  • @Edikk, duminică, 27.02.2022 21:15

    *Nu o fac!

  • ds, luni, 28.02.2022 09:54

    Cred că este cel mai "cuminte" design al bmw. De fapt, cred că este reușit și echilibrat cam din toate punctele de vedere.

  • Andrei, luni, 28.02.2022 17:16

    Motorul e destul de slab si consuma mult.

  • LUCCI LUCIANO, luni, 28.02.2022 17:28

    Nu credeam vreodata ca marca BMW se va orienta vreodata spre domeniul monovolumelor dar chiar au scos un produs foooarte competitiv. Si ma refer la prima generatie. Piata auto de la noi confirma faptul ca romanii, mai putin potenti financiar, au descoperit in varianta sh, o masina foarte buna. Modelul Acrive Tourer este din ce in ce mai vizibil , proband astfel faptul ca si-a gasit locul in peisajul urban. Iar faptul ca deja avem o noua generatie, ne confirma succeul modelului. Daca la VW, fenomenul Sportsvan s-a oprit dupa doar o generatie( si nu inteleg dece!?!?!!?) se pare ca bavarezii au preluat stafeta su acest segment si au continuat productia. Stiam ca modelul A Tourer este scump, ca orice BMW , devenind prohibit pe piata masinilor noi din Romania, dar pe piata sh chiar sunt cautate. AutoBavaria a mai facut si reduceri astfel ca , o cunostinta, a cumparat un model 218d, echipare de top, in august 2020, cu doar 25.600 euro, redus de la ....cca 36.000 !!! Care , pana acum , merge - ceas ! La scurt timp am cumparat si eu , sh, din Germania, un Sportsvan 1.6 TDI, si le-am putut compara: Golful pare mai mic la exterior dar sigur, da senzatie de spatiu mai mare la interior, avand si portbagajul mai mare si mai modulabil. BMW-ul este mai puternic si cu materiale mai moderne dar cred ca VAG nu pierdea nimic daca scoteau o noua generatie sau daca ar fi fcut un facelift mai amplu masinii sale al carui an de debut , 2014, se vede la capitolul design, cel putin. Noul ATourer, cu noile sisteme de propulsie cred ca va da o replica si mai viguroasa in segmentul sau, mai ales ca este un compromis intre utilitate si....figuri ( iti iei un BMW- deh !!!), dar mai ales pt ca nu are multi contracandidati in gama.Poate mai rotunjesc preturile, in jos, dar nu cred, atata timp cat in timpurile actuale, un Polo full a ajuns sa coste cat acest BMW entry....cca 31-32.000. Astea sunt timpurile...! Acum 8-9 ani, la banii astia, luai Evoque nou.....