BMW Seria 2 Cabriolet

2.0 Benzina Turbo (220i) 184CP Aut8

Calitate / Pret

3.5

Prețurile pentru Seria 2 Cabrio pleacă de la puțin peste 33.000 de euro, bani în care ai inclus un motor pe care BMW a început să-l monteze de vreo doi ani pe toate modelele compacte și mici ale Grupului, de la Mini la Seria 1 și ajungând la Seria 2. Este vorba de 218i, un motor pe benzină turbo cu trei cilindri de 1.5 litri care dezvoltă 136 de cai putere. 

În lista de prețuri urmează un diesel de 150 de cai putere, iar apoi dăm de motorul testat de noi. 220i pleacă de la 37.100 de euro în variantă cu transmisie manuală, la care se adaugă 3800 de euro în cazul în care ești decis să ne asculți sfatul și să mergi pe mâna automatei cu opt trepte. 

În jurul sumei de 41.000 de euro. Aici te situezi dacă vrei un BMW Seria 2 precum cel din testul Automarket.

Evident, de aici pleci apoi cu o listă lungă de opțiuni care îți poate urca factura către 60.000 de euro. O sumă cam picantă pentru o compactă, fie ea și cabriolet sport cu patru locuri. Dar o sumă care nu mai sperie pe nimeni în lumea premium, acolo unde barierele psihologice s-au spart de ceva vreme, când un M3 echipat corespunzător a ajuns să depășească 100.000 de euro. 

Evident, cifrele astea nu sunt valabile doar pentru BMW. Audi TT și Mercedes SLC sunt chiar mai scumpe, pentru că în motorizări și echipări identice vorbim despre modele care costă cu 2000-3000 de euro mai mult.

Deci, dacă vrei un cabriolet cu putere decentă, cu ceva spațiu pentru oameni și bagaje și cu ADN-ul dinamic al celor de la BMW, pregătește 50.000 de euro și se rezolvă. Cu ceva opțiuni adiționale incluse.

  • MAVERICK_SS, vineri, 26.08.2016 10:49

    O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?

  • mircea, vineri, 26.08.2016 11:03

    @Maverick_SS În sudul Germaniei și nordul Italiei.

  • G4.56, vineri, 26.08.2016 11:48

    O alta manipulare marca BMW. Pretul nesimtit nu ma mai mira deja. A devenit ceva natural pentru nemtii. Sunt in stare sa ceara pret si pe staniolul la ciocolata ( o fosta vb batraneasca ) . BMW 218I 136CP cabrio basic costa 33.840 € adica putin peste 34 mii daca adaugam si una din nuantele metalizate din paletarul de culori. In acest pret ofera cateva dotari destul de penibile pt o masina absolut premium si ca target si ca imagine. Suspensia spate Multi-link vine din varianta a doua de echipare ( adica cea prezentata in test ) care costa cu vreo 7 mii mai mult. De astfel Climatizarea Automata este optionala , mai dai 600 euro pe ea + packet multifunctional ajunge la vreo 2.000 euro ( asta daca vrei clima automata, daca nu stai cu A/C manual si te roade invidia pe vecinu cu Logan Prestige ca el are clima semi-automata in 10 mii euro, iar tu care ai cheltuit o avere pe primul tau BMW nu ai ) . Dar un lucru este cert: Va fii remiza la punti rigide spate :))))))) .

  • LR, vineri, 26.08.2016 13:05

    "Cabrioletele sunt mașini construite pentru anotimpul cald. Sau anotimpurile calde, în funcție de meridianul de pe care citești aceste rânduri." Mircea, nu înțeleg, ce treabă are meridianul cu anotimpul cu meridianul? Sigur nu are treabă cu latitudinea?

  • mircea, vineri, 26.08.2016 14:41

    @LR Ai dreptate. Am încercat să folosesc o deviație a expresiei "de pe alte meridiane" în sensul "din alte zone ale Pământului", dar am reformulat pentru claritate. Mulțumiri.

  • LR, vineri, 26.08.2016 14:45

    @Mircea Cu plăcere. Și altădată :)