Calitate / Pret
Prețurile pentru Seria 2 Cabrio pleacă de la puțin peste 33.000 de euro, bani în care ai inclus un motor pe care BMW a început să-l monteze de vreo doi ani pe toate modelele compacte și mici ale Grupului, de la Mini la Seria 1 și ajungând la Seria 2. Este vorba de 218i, un motor pe benzină turbo cu trei cilindri de 1.5 litri care dezvoltă 136 de cai putere.
În lista de prețuri urmează un diesel de 150 de cai putere, iar apoi dăm de motorul testat de noi. 220i pleacă de la 37.100 de euro în variantă cu transmisie manuală, la care se adaugă 3800 de euro în cazul în care ești decis să ne asculți sfatul și să mergi pe mâna automatei cu opt trepte.
În jurul sumei de 41.000 de euro. Aici te situezi dacă vrei un BMW Seria 2 precum cel din testul Automarket.
Evident, de aici pleci apoi cu o listă lungă de opțiuni care îți poate urca factura către 60.000 de euro. O sumă cam picantă pentru o compactă, fie ea și cabriolet sport cu patru locuri. Dar o sumă care nu mai sperie pe nimeni în lumea premium, acolo unde barierele psihologice s-au spart de ceva vreme, când un M3 echipat corespunzător a ajuns să depășească 100.000 de euro.
Evident, cifrele astea nu sunt valabile doar pentru BMW. Audi TT și Mercedes SLC sunt chiar mai scumpe, pentru că în motorizări și echipări identice vorbim despre modele care costă cu 2000-3000 de euro mai mult.
Deci, dacă vrei un cabriolet cu putere decentă, cu ceva spațiu pentru oameni și bagaje și cu ADN-ul dinamic al celor de la BMW, pregătește 50.000 de euro și se rezolvă. Cu ceva opțiuni adiționale incluse.
O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?