Tinuta de drum
Derivat din coupe, cabrioletul lui BMW Seriei 2 reușește să se ridice aproape de nivelul fratelui său cu plafon dur în ceea ce privește comportamentul dinamic. Este evident că distribuția maselor este diferită și că focusul inginerilor nu a fost, în cazul cabrioletului, să imprime o ținută de drum de nota 10. E greu să faci asta când structura mașinii primește modificări substanțiale.
Dar schimbările la nivel constructiv nu au dus deloc la o scădere dramatică a comportamentului unei mașini de top în segmentul compact. Cu DSC-ul activ, 220i Cabriolet își păstrează trasa cu încăpățânare, chiar și pe șosea umedă, reușind să îți dea o senzație de "șină" extrem de pregnantă. Ruperea aderenței vine doar la manevre cu adevărat sportive, care nu sunt recomandate pe o șosea publică.
Șasiul și jantele de dimensiuni mari participă și ele activ la senzația agresivă de stabilitate, orice traseu virajat devenind în acest mod o plăcere la nivelul senzațiilor dinamice. Cu DSC-ul dezactivat, mașina își dezvăluie fața mai puțin abordabilă șoferilor de duminică: tracțiunea spate își confirmă vocația, cabrioletul pictează traiecte diferite pe viraje, iar sistemele care te țineau în lesă intervin abia la limită.
Față de defunctul Seria 1 Cabrio, noul model plusează cu amortizoare ceva mai potrivite pentru rularea în viața de zi cu zi, ceea ce transformă mașina într-un all-rounder interesant. Poți să-ți cumperi Seria 2 Cabrio și să-l folosești fără probleme tot timpul anului. Va ține și la zăpezi, și la șine de tramvai, și la soare.
O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?