Siguranta
Organizația EuroNCAP încă nu a testat un BMW Seria 7. Și credem că nici nu o s-o facă vreodată, bugetul necesar pentru a lovi de pereți un astfel de model fiind suficient pentru a testa o mână bună de mașini din clasa compactă.
Dar inginerii BMW nu s-au culcat pe o ureche atunci când s-a pus problema siguranței în noul Seria 7. Aceștia au instalat o armată de sisteme capabile să prevină și să te ajute în caz de accident.
Pentru început vă spun că BMW Seria 7 poate rula semi-autonom. Acesta este capabil să mențină banda de rulare și să frâneze/accelezere în funcție de celelalte mașini din trafic. Pentru siguranța ta și a celorlalți participanți la trafic, sistemul te obligă să ții mâinile pe volan.
Pachetul Driving Assistant include un sistem de avertizare de coliziune frontală, un sistem de frânare de urgență cu funcție capabilă să detecteze pietonii, tehnologia Speed Limit Info (te avertizează atunci când ai depășit viteza legală de pe sectorul de drum), un sistem de avertizare la părăsirea benzii de circulație și funcția care te avertizează cu privire la mașinile aflate în unghiul mort. În același timp, Seria 7 dispune de un sistem care te avertizează cu privire la traficul din spate.
Mai mult decât atât, BMW Seria 7 dispune de un sistem de asistență la parcare pe care îl poți comanda alături de tehnologia Park Distance Control. Acestă funcție este controlată cu ajutorul cheii cu afișaj digital.
Iar Bmw? Vad ca aveti o relatie privilegiata cu astia. Ce nu inteleg eu este de ce ne tot bombardati cu masinile lor, oricum arata si se conduc identic. Diferentele sunt minimale, sunt doar niste matrioska cu dimensiuni diferite.