Tinuta de drum
Actuala generație BMW Seria 7 este produsă pe o platformă nouă care integrează și o serie de elemente fabricate din CFRP (carbon fiber reinforced plastic). Astfel, inginerii au reușit să scadă masa totală a limuzinei germane, dar armata de senzori, camere și sisteme auxiliare vor determina orice cântar să arate peste 2 tone.
BMW Seria 7 în versiunea 740Ld xDrive are personalități multiple în funcție de modurile de rulare selectate. În modul Sport, vei descoperi un Seria 7 capabil să răspundă instantaneu la cele mai fine apăsări ale accelerației sau schimbări de direcție. Suspensia devine și ea puțin mai rigidă, însă nu te aștepta ca o mașină care cântărește 2 tone să rescrie legile fizicii atunci când vrei să ataci virajele mult prea rapid.
În modurile Comfort și EcoPro, toate sistemele lucrează pentru ca tu să ai parte de o călătorie cât mai lină și să uiți că iarna a lăsat drumurile României pline de gropi. Zgomotele abia pătrund la nivelul habitaclului, iar timpul are răbdare cu tine. În modul EcoPro, motorul și accelerația au un răspuns ușor anesteziat astfel încât consumul să fie unul în favoarea ta.
Direcția lui Seria 7 este una extrem de precisă, în ciuda faptului că vorbim despre o limuzină gândită pentru confortul pasagerilor. Indiferent de modul de rulare selectat, vei obseva că poți plasa noul Seria 7 oriunde îți dorești, fără să stai prea mult pe gânduri.
Poziția la volan este una înaltă, iar astfel ai un câmp vizual larg în zona frontală și periferică. Sistemul xDrive o să îți fie de mare ajutor atunci când suprafața de rulare devine alunecoasă sau în momentele în care abordezi cu prea multă încredere virajele strânse.
Iar Bmw? Vad ca aveti o relatie privilegiata cu astia. Ce nu inteleg eu este de ce ne tot bombardati cu masinile lor, oricum arata si se conduc identic. Diferentele sunt minimale, sunt doar niste matrioska cu dimensiuni diferite.