BMW Seria 7 facelift

BMW Seria 7 745e 394 CP Aut8

Interior

5.0

Imediat ce urci la volanul lui BMW Seria 7. Pardon. Îmi cer scuze. Imediat ce urci pe scaunul din dreapta spate al lui Seria 7, vei descoperi o lume specială. Aici se întâmplă magia la care au lucrat inginerii, tehnicienii și designerii BMW. O echipă extrem de mare care a proiectat fiecare centimetru pătrat astfel încât tu, cel de pe locul din spate, să te simți cânt mai confortabil în lungile călătorii de afaceri.

Scaunele individuale te cuprind rapid cu îmbrățișări calde, iar funcțiile pentru masaj, încălzire sau ventilație sunt doar la un click distanță. Pernele speciale care îmbracă tetierele promit să-ți ofere momente tandre ori de câte ori vei dori să-ți odihnești tâmplele. Pentru comenzile sistemului de infotainment și a anumitor informații de la bord, vei putea utiliza tableta stocată într-un spațiu dedicat din cotieră. Spre deosebire de vechiul Seria 7, actuala versiune vine un sistem de infotainment pentru locurile din spate care poate fi controlat și prin atingerea celor două ecrane amplasate pe spătarele scaunelor.

Din locul șoferului, lumea într-un Seria 7 arată diferit. Cu noua versiune, instrumentarul mixt devine unul complet digital. Ai un ecran de 12.3 inch pe care să-l privești, să-l personalizezi și să-l înveți. Spre deosebire de noile Seria 8 sau X7, BMW a ales ca ecranul sistemului de infotainment să nu fie integrat în consola centrală și să rămână în acea stare "plutitoare".

Deși soluția hardware rămâne asemănătoare cu cea de pe vechiul Seria 7, nemții vin cu noul sistem de operare. Despre materialele folosite la interior sau soluțiile de depozitare nu sunt prea multe de spus. BMW oferă ce are mai bun în gamă pentru a satisface gusturile tuturor clienților care sunt dispuși să plătească sume colosale pentru o limuzină.

Pentru iubitorii de comparații, trebuie menționat și faptul că volumul portbagajului plătește tribut sistemul de propulsie plug-in hybrid. Astfel, capacitatea de încărcare scade de la 515 litri (valoarea versiunilor echipate doar cu motoare convenționale) la 420 de litri. 

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 10:27

    la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.

  • LEXMARK, marţi, 23.07.2019 11:06

    Mult succes baieti! Anul acesta poate aveti bafta sa vindeti 5, doua din tara si 2,5-3 de afara "putin rulate de la reprezentanta"...

  • dan_grc, marţi, 23.07.2019 11:44

    Ehei, pe olx sunt deja cateva la vanzare, gen 109.999 euro negociabil, deci o lasa sigur la 109.000, o sa sun sa vad daca mai lasa ceva.

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 12:34

    @Lexmark - la cate dislike-uri avem e clara treaba. sunt ceva cocalari si pe site-ul asta:)))

  • hazard, marţi, 23.07.2019 12:50

    Grila aia e prea mica. Astept urmatoarea varianta, cand grila va cuprinde si farurile. Si apoi ma plimb cu ea pe plaja , ha! Cocaleeeroo, cocaleeeee--eeero!

  • @hazard, marţi, 23.07.2019 13:50

    Macar nu mai poate spune cineva ca seria 7 se confunda cu seria 5, opulent si impozant.

  • hazard, marţi, 23.07.2019 15:01

    @@hazard eu ma intreb de ce nu au pus si pe porbagaj o grila la fel de mare... Atunci sa vezi opulent si impozant!

  • pipo, marţi, 23.07.2019 16:49

    Nu stiu ce toti ii dati cu cocalero ...eu unul nu vad prea multi indivizi din acea categorie la volanul unui astfel de model . Mai ales ca vorbim de un hybrid aici, fara prea multe valente sportivo/mafiote. Imi pare prea mult trecut spre zona elegantei pt. a mai fi pe placul celor categorisiti de voi mai sus. Nici eu nu agreez grila supradimensionata cu care ne blagosloveste BMW in ultima vreme (am mai scris despre asta pe-aici) dar in cazul de fata nu as putea spune ca imi displace atat de tare asa cum e cazul 7-arului rastignit pe cruce. Una peste alta acest model nu arata rau si imbina frumos si elegant clasicul cu modernul si cu materiale si constructie de exceptie. Nu m-as vedea vreodata intr-o asfel de masina decat printr-o pura intamplare ( sau pe la vreun Uber, mai stii !!??) , dar e clar ca ,asa cum sugereaza si autorul, masina asta degaja prin toti porii un " highclass/top management end use". Asta este targetul lui BMW , iar faptul ca din cand in cand mai apare cate un "Bangle" pe la design ce face sa apara si ceva victime colaterale prin randurile "cocalarilor" romani/estici , nu e problema lui BMW, din contra , asta face ca marca sa aiba expunere si reclama si la 10-20 ani de la productia modelului. p.s : dar mie tot A8 imi place mai mult, asta doar asa pt. statistica.

  • Xdrive, joi, 08.08.2019 21:29

    Okey grila nu e cea mai frumoasa introducere dar totusi eu ma gandesc ca au vrut sa o mareasca gen ca la A8 si totusi sa pastreze simbolul clasic cu cele 2 branhii sau rinichi/plamani etc si ...a iesit ce vedeti. In realitate nu arata asa rau ba chiar impunator din oglinda retrovizoare . Eu unul insa nu inteleg cum sa iti iei S/8 SAU 7 ar dar mic , cu amapatament mic . E ca si cum ai vrut ceva scump dar ai luat de cati bani ai avut :))). Ori seria 5 ori seria 7 LLLLLLL. Simplu.

  • DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:50

    O adevarata limuzina care este prietenoasa și cu mediul ! Cât despre comentariile răutăcioase de mai sus .. stați liniștiti băieți , ca nu tot ce nu va permiteți nici sa visați și doar sa salivați , este de cocalar . Frustrarea voastră este maxima !