Performante
Am spus-o și o voi repeta: deși este cel mai sportiv model din acest segment, Seria 7 nu a fost gândit pentru a rula într-un ritm barbar sau imoral. Da, limuzina bavareză poate să-ți ofere plăceri vinovate la tot pasul, mai ales că cei 394 de cai putere își fac simțită prezența din plin atunci când le soliciți acest lucru.
Și dacă nu te lași convins de frazele de mai sus, îți voi spune că Seria 7 în versiunea 745e poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 5.2 secunde în condițiile în care masa totală a limuzinei trece de 2 tone. Viteza maximă anunțată de nemți este de 250 km/h. Dacă alegi să rulezi în modul Electric, viteza maximă va fi limitată la 140 km/h.
În tot acest timp, Clasa S în versiunea S560e L poate sprinta de la 0 la 100 km/h în 5 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește tot la 250 km/h. În modul electric, limuzina din Stuttgart va putea rula cu o viteză de top de 130 km/h. Deși Clasa S este ceva mai agil, nu trebuie să uităm că are un plus de 82 CP și 100 Nm.
la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.