Consum
BMW Seria 7 facelift în versiunea 745e nu are un concurent direct care să vină cu aceeași configurație de propulsie și un nivel similar de putere. Conform fișei tehnice, plug-in hybrid-ul constructorului german consumă între 2.1 și 2.3 litri/100 de kilometri atunci când bateria de 12 kWh este încărcată. Pentru restul situațiilor, BMW nu oferă o valoare cu privire la consumul de carburant.
La finalul celor 500 de kilometri parcurși în compania lui Seria 7, computerul de bord a afișat un consum mediu mixt de 8.9 litri/100 de kilometri. Pe parcursul traseului am adoptat un stil mixt: au existat porțiuni de autostradă și drumuri virajate în care am forțat nota, dar în marea majoritate a timpului am mers calm și m-am bucurat de liniștea oferită de vârful de gamă al bavarezilor. Trebuie să menționez și faptul că pe DN1 am "reușit" să parcurg 3 kilometri într-o oră și jumătate, iar bateria de 12 kWh era la un nivel minim, ceea ce înseamnă că sistemele auxiliare ale mașinii au fost ținute în viață de motorul termic.
De asemenea, la finalul drumului, computerul de bord m-a informat că din cei 500 de kilometri, 130 au fost parcurși în modul electric. Pe prima sută de kilometri, cu bateria aproape plină, consumul afișat (am rulat doar pe drumuri naționale) a fost de 4.9 litri/100 de kilometri.
Pentru încărcarea completă a bateriei, BMW spune că vei avea nevoie de puțin peste 4 ore și jumătate atunci când alegi o priză de 3.7 kW. Autonomia teoretică oferită în modul electric este cuprinsă între 54 și 58 de kilometri.
Un lucru cu adevărat interesant este acela că Seria 7 în versiunea 745e are un rezervor de doar 46 de litri, ceea ce se traduce printr-o autonomie destul de mică pentru o limuzină.
Deși această versiune a lui Seria 7 nu are un rival direct, trebuie să aduc în discuție Mercedes-Benz Clasa S 560e. Versiunea este disponibilă în România doar în varianta cu amptament lung, iar sistemul plug-in hybrid benzină+electric oferă 476 CP și 700 Nm, resurse mult mai bune comparativ cu cele ale bavarezului. În cazul modelului din Stuttgart, consumul mediu mixt pentru prima sută de kilometri cu bateria de 13.5 kWh încărcată este cuprins între 2.5 și 2.6 litri.
la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.