Siguranta
Cred că o să mai treacă mult timp până voi citit un test de siguranță realizat de Euro NCAP cu un BMW Seria 7 sau cu un Mercedes-Benz Clasa S. Și nu pentru că inginerii organizației nu își doresc acest lucru, ci pentru că bugetul necesar pentru a da de toți pereții și de toate barierele un astfel de model ar fi suficient pentru a testa o duzină de mașini din clasa mică sau compactă.
Dar în ciuda acestui aspect, inginerii și tehnicienii BMW nu s-au culcat pe o ureche atunci când ședințele aveau ca temă siguranța oferită de Seria 7 facelift.
Standard, noua versiune a vârfului de gamă bavarez va fi echipată cu un sistem cruise control cu funcție de frânare, cu sistemul Collision Warning cu funcție pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, cu Speed Limit Info și cu Rear Collision Prevention cu funcție pentru avertizarea cu privire la traficul din spate.
Opțional, clienții vor putea comanda versiunea Active Crusie Control cu funcție Stop&Go. Acesta funcționează până la viteze de 210 km/h și poate opri complet mașina dacă, bineînțeles, vehiculul aflat în față oprește și el. În plus, prin simpla apăsarea a unui buton, sistemul poate prelua informațiile cu privire la viteza maximă a sectorului de drum respectiv, urmând ca mai apoi să respecte valoarea indicată. La fel ca în cazul vechii versiuni, cu ajutorul sistemelor de asistare la schimbarea benzii de mers, Seria 7 facelift devine un model capabil să ruleze semi-autonom în anumite condiții de trafic.
Tot aici trecem și farurile adaptive cu LED disponibile standard pe 745e. Opțional, clienții vor putea selecta și noile BMW Laserlight (1.800 de euro).
la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.