Tinuta de drum
Deși are la bază o platformă care include și elemente din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), BMW Seria 7 facelift rămâne un model cu "greutate", iar cele 2 tone trecute în dreptul lui 745e confirmă acest aspect. Cu un Seria 7 nu trebuie să ai comportamentul unui huligan atunci când te așezi la volan. Trebuie să-l simți și să-l faci să te simtă, să ajungi o extensie a lui și șă-i permiți să te poarte la destinație în confort absolut.
Iar cu versiunea plug-in hybrid, BMW reușește să facă acest lucru cu și mai puțin zgomot de fond. Modurile Hybrid, Electric și Adaptive sunt gândite pentru ultra-confort, iar stilul sportiv al constructorului bavarez nu poate fi simțit nici măcar atunci când apelezi cu brutalitate la pedala de accelerație. De ce? Răspunsul este simplu: pentru că Seria 7 a fost gândit ca o limuzină și ADN-ul acesta îl vei primi în cea mai mare proporție.
Dacă totuși ai treziri absurde și-ți dorești să pilotezi un Seria 7, trece-l pe modul Sport. Vei simți cu direcția devine mai rigidă și-ți comunică excelent tot ce se întâmplă la nivelul asfaltului, suspensiile nu mai sunt chiar atât de moi, iar răspunsul motorului se transformă complet. Deși acești parametri sunt orientați către sportivitate, nu te gândi că vei găsi o mașină de 2 tone capabilă să rescrie anumite legi ale fizicii atunci când comportamentul tău animalic îți spune să forțezi nota acele de păr.
Pentru Seria 7 facelift, BMW propune și un sistem de direcție integrală. Acesta îți sare în ajutor fie atunci când ai de executat menevre în spații înguste (roțile de pe puntea spate vor vira în direcția opusă celor de pe puntea față), fie atunci când vrei să abordezi viraje rapide cu și mai multă viteză (roțile de pe puntea spate vor urma direcția impusă de cele de pe puntea față). Sistemul Integral Active Steering este disponibil opțional pentru 1.500 de euro.
la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.