Consum

4.0

Desigur, toată această distracție vine cu un cost. Și nu mă refer neapărat la cel de achiziție. Mă refer la consumul acestui monstru.

Ei bine, eu unul am fost surprins să văd un consum mediu de aproximativ 15 litri/100 km pe parcursul testului. Sigur, au fost momente când consumul a ajuns la 25-30 de litri/100 kilometri, dar să spunem că acelea au fost datorate unor sesiuni de nebunie temporară.

După 3 zile la volanul lui BMW M850i Gran Coupe, computerul de bord al mașinii indica un mai mult decât respectabil 15.1 litri/100 kilometri. Ceea ce nu este nici măcar foarte departe de cifra oficială de 11 litri/100 km. Consumul obținut de mine ar oferi, teoretic, o autonomie de circa 450 de kilometri, cam cât o electrică cu același număr de cai putere.

Rivalii lui BMW M850i Gran Coupe nu sunt mai economici, dacă asta vă închipuiați. Mercedes-Benz AMG CLS 53 are un consum oficial cotat la 9.6 litri/100 kilometri, dar se bazează pe un motor cu șase cilindri în linie și doar 435 CP. Audi S7 și Porsche Panamera 4S ar fi cei mai apropiați rivali ai producătorilor germani, ambele folosind motoare V6 de aproape 450 de cai putere, cu cifre de consum în jur de 9 litri/100 km, conform WLTP.

Panamera are în gamă versiunea 4S e-Hybrid cu 560 CP, care se apropie ca nivel de putere de acest M850i Gran Coupe, dar fiind un PHEV, consumul oficial este de doar 2 litri/100 kilometri. Ireal.

  • joe, luni, 21.08.2023 16:30

    Astea nu-s articole pentru consumatorul roman! Nu avem nici infrastructura,avem legi proaste care apara bombardierii,drogatii,vip urile,,,De starea materiala reala al romanilor,e alta poveste!