BMW Seria 8

4.4 Benzina Biturbo (M850i) 530CP 4x4 Aut8
4.6
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai, marţi, 12 martie

Stă de șase

Un Grand Tourer cu personalitate multiplă care poartă numele unui model legendar care în anii '90 reușea să rescrie definiția luxului și pe cea a performanțelor. Cam aceasta ar putea fi, pe scurt, descrierea noului BMW Seria 8.

După câteva luni bune în care divizia de marketing a celor de la BMW ne-a ținut pe jar cu o mulțime de imagini teaser și fotografii realizate în timpul testelor, nemții au lansat noul Seria 8 la jumătatea anului trecut. În România, modelul a fost lansat în luna noiembrie, iar primul contact pe care l-am avut cu Seria 8 a fost pe circuitul Academiei Titi Aur.

Acolo, Mircea a descoperit cum "zumzăitul" unui V8 poate fi acompaniat de claritarea sunetului produs de un violoncel Stefano Scarampella din 1890 în mâinile unui artist desăvârșit.

Astăzi, analizăm ceva mai "matematic" noul model al bavarezilor într-un test dedicat.

  • Corocsenie Adrian, marţi, 12.03.2019 19:37

    Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.

  • adi_10, miercuri, 13.03.2019 10:33

    @Corocsenie Adrian - total de acord cu tine, din multe puncte de vedere masina aceasta nu se incadreaza pe tiparul romanilor/ Romaniei. asta nu inseamna ca nu se vor vinde si la noi o gramada. As mai adauga faptul ca nu pot pricepe de ce ti-ai dori un motor de 4.4, poti face exact acelasi lucru si cu un motor de 3.0.

  • FAD, miercuri, 13.03.2019 21:26

    Sunt sigur ca e ceva extraordinar nu sa o detii , macar sa o conduci doar ca pentru mine exista un DAR ....Nu pot spune nimic rau de ea doar ca...nu o vad deloc la nivelul S coupe ului si nici al Lexului LC . Pur si simplu are interior de seria 3- seria 5 ca si nivel nu stiu. Cand dai 100 de mii pe asa ceva te astepti sa fie ceva foarte wow si nu cred ca e cazul aici . E pentru condus si pentru cei care vor chiar sport dar cand zici lux in 2 usi, s coupe imi vine primul in minte., sa nu mai zic de Bentley Gt sau Lexus care au acel grad de exclusivitate rar in ziua de azi.

  • Kirotractor, joi, 14.03.2019 13:59

    Eu mă întreb ce eforturi supraomenești au depus designerii bavarezi ca să obțină la balena asta de aproape 5 m un spațiu pe banchetă egal cu al TT-ului. Serios acu, e greu explicabilă nu doar masa proprie cu 110 kg peste cea a M5-ului - mai ieftin, deși mai spațios/puternic (tot cu V8 BiTurbat 4.4 și tot 4x4) x, ci și designul... straniu pentru un BMW sportiv zic eu. ...Iar un stil original ȘI reușit ar fi fost unicul argument pro-8. Consolele-s deci prea lungi - nu doar cea anterioară, contrar trade-mark-ului scurtimii BMW - iar plafonul aplatizat gen muscle-car strică și mai mult dinamica vizuală a ansamblului. Dinamica rulării sînt convins că-i de top, însă *ambalajul* tehnicii nu m-ar convinge în veci - clar că doar dacă, prin absurd, aș avea un portofel cât sacul lui Moș Crăciun.:-)