BMW Seria 8
Stă de șase
Un Grand Tourer cu personalitate multiplă care poartă numele unui model legendar care în anii '90 reușea să rescrie definiția luxului și pe cea a performanțelor. Cam aceasta ar putea fi, pe scurt, descrierea noului BMW Seria 8.
După câteva luni bune în care divizia de marketing a celor de la BMW ne-a ținut pe jar cu o mulțime de imagini teaser și fotografii realizate în timpul testelor, nemții au lansat noul Seria 8 la jumătatea anului trecut. În România, modelul a fost lansat în luna noiembrie, iar primul contact pe care l-am avut cu Seria 8 a fost pe circuitul Academiei Titi Aur.
Acolo, Mircea a descoperit cum "zumzăitul" unui V8 poate fi acompaniat de claritarea sunetului produs de un violoncel Stefano Scarampella din 1890 în mâinile unui artist desăvârșit.
Astăzi, analizăm ceva mai "matematic" noul model al bavarezilor într-un test dedicat.
Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.