BMW Seria 8

4.4 Benzina Biturbo (M850i) 530CP 4x4 Aut8

Calitate / Pret

4.0

Deși a fost botezat Seria 8, GT-ul nemților este un urmaș direct pe cale "paternă" al lui Seria 6. Dar numele, echipamentele și tehnologiile moderne îl propulsează pe coupe-ul german la un nivel de preț apropiat de Clasa S Coupe.

Cel mai accesibil Seria 8 vine alături de o motorizare diesel și poartă indicativul 840d xDrive. Versiunea este echipată cu un motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie care oferă 320 CP și 680 Nm. Pe piața din România, prețul de pornire este de 102.400 de euro.

În cazul versiunii pe benzină, discuțiile încep de la 128.000 de euro. Pentru această sumă, clienții vor primi mai multe accesorii semnate de divizia M: sistem de frânare, pachet M Technology, Pachet M aerodinamic și volan M îmbrăcat în piele. Tot pe lista echipamentelor standard trecem farurile cu LED și direcția integrală (Integral Active Steering).

Calculele pentru un Lexus LC echipat cu motorul V8 de 5.0 litri încep de la 106.000 de euro și urcă în funcție de echipare, modelul japonez fiind, astfel, cel mai accesibil dintre GT-urile de acest tip. În cazul lui Clasa S în versiunea S560 4Matic Coupe, prețul de pornire pe piața din România este de 137.000 de euro.

  • Corocsenie Adrian, marţi, 12.03.2019 19:37

    Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.

  • adi_10, miercuri, 13.03.2019 10:33

    @Corocsenie Adrian - total de acord cu tine, din multe puncte de vedere masina aceasta nu se incadreaza pe tiparul romanilor/ Romaniei. asta nu inseamna ca nu se vor vinde si la noi o gramada. As mai adauga faptul ca nu pot pricepe de ce ti-ai dori un motor de 4.4, poti face exact acelasi lucru si cu un motor de 3.0.

  • FAD, miercuri, 13.03.2019 21:26

    Sunt sigur ca e ceva extraordinar nu sa o detii , macar sa o conduci doar ca pentru mine exista un DAR ....Nu pot spune nimic rau de ea doar ca...nu o vad deloc la nivelul S coupe ului si nici al Lexului LC . Pur si simplu are interior de seria 3- seria 5 ca si nivel nu stiu. Cand dai 100 de mii pe asa ceva te astepti sa fie ceva foarte wow si nu cred ca e cazul aici . E pentru condus si pentru cei care vor chiar sport dar cand zici lux in 2 usi, s coupe imi vine primul in minte., sa nu mai zic de Bentley Gt sau Lexus care au acel grad de exclusivitate rar in ziua de azi.

  • Kirotractor, joi, 14.03.2019 13:59

    Eu mă întreb ce eforturi supraomenești au depus designerii bavarezi ca să obțină la balena asta de aproape 5 m un spațiu pe banchetă egal cu al TT-ului. Serios acu, e greu explicabilă nu doar masa proprie cu 110 kg peste cea a M5-ului - mai ieftin, deși mai spațios/puternic (tot cu V8 BiTurbat 4.4 și tot 4x4) x, ci și designul... straniu pentru un BMW sportiv zic eu. ...Iar un stil original ȘI reușit ar fi fost unicul argument pro-8. Consolele-s deci prea lungi - nu doar cea anterioară, contrar trade-mark-ului scurtimii BMW - iar plafonul aplatizat gen muscle-car strică și mai mult dinamica vizuală a ansamblului. Dinamica rulării sînt convins că-i de top, însă *ambalajul* tehnicii nu m-ar convinge în veci - clar că doar dacă, prin absurd, aș avea un portofel cât sacul lui Moș Crăciun.:-)