Calitate / Pret
Deși a fost botezat Seria 8, GT-ul nemților este un urmaș direct pe cale "paternă" al lui Seria 6. Dar numele, echipamentele și tehnologiile moderne îl propulsează pe coupe-ul german la un nivel de preț apropiat de Clasa S Coupe.
Cel mai accesibil Seria 8 vine alături de o motorizare diesel și poartă indicativul 840d xDrive. Versiunea este echipată cu un motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie care oferă 320 CP și 680 Nm. Pe piața din România, prețul de pornire este de 102.400 de euro.
În cazul versiunii pe benzină, discuțiile încep de la 128.000 de euro. Pentru această sumă, clienții vor primi mai multe accesorii semnate de divizia M: sistem de frânare, pachet M Technology, Pachet M aerodinamic și volan M îmbrăcat în piele. Tot pe lista echipamentelor standard trecem farurile cu LED și direcția integrală (Integral Active Steering).
Calculele pentru un Lexus LC echipat cu motorul V8 de 5.0 litri încep de la 106.000 de euro și urcă în funcție de echipare, modelul japonez fiind, astfel, cel mai accesibil dintre GT-urile de acest tip. În cazul lui Clasa S în versiunea S560 4Matic Coupe, prețul de pornire pe piața din România este de 137.000 de euro.
Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.