Tehnologie
BMW a pregătit un pachet de bază generos pentru Seria 8. Așa cum aminteam și în dreptul capitolului dedicat siguranței, nemții promit o suită de sisteme gata să-ți facă viața mai ușoară la volan, dar și să te protejeze în cazul unor situații neprevăzute.
O funcție interesantă este cea care poate transforma Seria 8 într-un model semi-autonom. Prin activarea pilotului automat adaptiv cu funcție Stop&Go, coupe-ul german își păstrează banda de rulare și distanța față de vehiculul aflat în față. În cazul în care acesta se oprește, și Seria 8 oprește. Plecarea de pe loc poate fi făcută în mod automat. În cazul în care durata de staționare trece de 30 de secunde, șoferul este cel care trebuie să inițieze plecarea de pe loc. Aceasta poate fi făcută fie prin apăsarea butonului "Resume", fie prin simpla atingere a pedalei de accelerație.
Tot aici trebuie să amintim de sistemul de direcție integrală, pe care l-am prezentat în capitolul dedicat ținutei de drum, dar și de noul sistem de infotainment. Așa cum anunțam ceva mai sus, prin intermediul acestuia, șoferii pot seta, printre altele, modurile de rulare Eco Pro Individual și Sport Individual.
Pentru modul Sport Individual, BMW propune setări pentru următoarele opțiuni: amortizoare (sport, comfort), direcție (sport, comfort), motor (sport, sport plus, comfort), transmisie (sport, sport plus, comfort).
De asemenea, BMW Seria 8 este echipat cu un Head-Up Display, dar și cu sistemul care permite controlarea prin gesturi a unor funcții de la nivelul sistemului multimedia. Acesta din urmă o să devină destul de enervant dacă ești tipul care gesticulează când discută (Ciao, Italia!), pentru că gesturile tale sunt interpretate ca o serie de comenzi.
Cheia inteligentă cu ecran tactil este și ea o dotare standard pe Seria 8.
Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.