Calitate / Pret
Vă spuneam că BMW X1 a crescut ca dimensiuni între prima generație și a doua, iar prețul este primul element care subliniază acest lucru. Dacă vreți o comparație "pământeană", aflați că noul X1 are aproximativ dimensiunile primului X3, deci diferența se simte imediat.
Una peste alta, BMW are atâta încredere în noul său model, încă nu se ferește să-l vândă la un preț net superior tuturor rivalilor săi. Noul X1 pleacă de la un preț care depășește 31.000 de euro pentru versiunile de motorizare de bază (1.5 benzină de 136 CP și 1.5 diesel de 116 CP), dar vă recomandăm cu căldură să săriți peste ele când vă hotărâți să analizați oferta mărcii.
Versiunea testată de noi, X1 xDrive20d Sport Line cu automată Steptronic Sport (2300 de euro), pleacă de la 42.300 de euro. Este cu aproape 5000 de euro mai scump decât rivalul Mercedes GLA și cu câte 2000 de euro mai scump decât Audi Q3 și Volvo XC60.
În configurația mașinii de test, X3 ajunge la 56.500 de euro. Cele mai scumpe opțiuni de echipare de pe modelul din imagini sunt pielea perforată Dakota (1600 de euro), sistemul de asistență Plus (1200 de euro), sistemul de navigație avansată (1800 de euro) și pachetul multimedia BMW ConnectedDrive Advanced (1500 de euro).
interesant minusul dat pt.vizibilitatea in zona stalpului stanga...o fi vreo zona crepusculara....probabil....