Interior
În general, trecerea la un facelift nu aduce multe modificări la interior. În cazul lui X1 facelift, producătorul german propune o planșă de bord care acum poate fi comandată cu un ecran tactil de 6.5 inch, 8.8 inch sau 10.25 inch. De asemenea, pe lista de opționale există și un Head-up Display color care afișează informații cu privire la viteza de rulare, viteza maximă admisă pe sectorul de drum respectiv și indicațiile oferite de sistemul de navigație.
În ceea ce privește instrumentarul de bord, BMW rămâne la o soluție mixtă (digital+analog). Ecranul pe care îl poți comanda are o diagonală de 2.7 sau 5.7 inch. Cât despre ceasurile tradiționale, acesta sunt puțin cam "înghesuite".
Materialele folosite de BMW sunt plăcute la atingere, însă există și zone în care nemții au optat pentru elemente din plastic dur. Pe uși vei putea depozita sticle cu apă și diferite mărunțișuri, în timp ce suporturile pentru pahare se află pe tunelul median. Cotiera este una rabatabilă și oferă spațiu doar pentru un telefon mobil, în timp ce sub aceasta, pe tunelul median, vei găsi o zonă în care poți depozita diverse lucruri mai mari.
Spațiul oferit în partea din spate este unul bun chiar și în cazul unei persoane de peste 1.8 metri, iar bancheta vine într-o configurație 40:20:40. De asemenea, spătarele scaunelor pot fi reglate în șase poziții. Pe lista de opționale, BMW a trecut și o banchetă spate care culisează pe lungimea de 13 milimetri (60:40), astfel încât volumul portbagajului cu podea dublă să fie ajustat în funcție de nevoile fiecăruia. Pentru că tot am amintit de portbagaj, volumul acestuia variază de la 505 litri la 1.550 de litri. Pe lista echipamentelor opționale, BMW menționează și un portbagaj cu deschidere electrică și cu funcție de tip "mâini libere". Dintre rivalii amintiți mai sus, doar Audi Q3 promite o valoare mai bună: 530 de litri.
L-am condus, destul de mult. Nu merita, nu este un BMW adevarat. Nu se conduce ca unul (este o tractiune fata in conditii normale), suspensia standard este foarte rigida, incomptibila cu segmentul premium, iar cea sport este ridicol de rigida. Directia nu se ridica la nivelul uneia cu tractiune spate.Masina este destul de grea si se simte in inertie si acceleratie. Sunetul produs de motor este dezamagitor, iar bordul e deja invechit. Altfel e spatios pentru ca are motor transversal si se poate configura foarte bine. Prefer oricand un Tiguan.