Siguranta
În general, organizația Euro NCAP nu testează și versiuni cu facelift, motiv pentru care există șanse mici ca actualul X1 facelift să treacă prin mâna experților care acordă stele în dreptul siguranței. În acest caz, SUV-ul producătorului german va moșteni rezultatele obținute în urmă cu patru ani de prima versiune a actualei generații.
În 2015, BMW X1 a fost notat cu 90% în dreptul capitolului care verifică siguranța pasagerilor adulți. Protecția copiilor a primit 87% din punctajul maxim, în timp ce capitolul dedicat protecției pietonilor a fost notat cu 74%. Sistemele de siguranță disponibile pe X1 au funcționat corect, iar specialiștii Euro NCAP au finalizat testele cu un total de 77% pentru acest capitol. Astfel, X1 a încheiat procesul de testare cu cinci stele.
L-am condus, destul de mult. Nu merita, nu este un BMW adevarat. Nu se conduce ca unul (este o tractiune fata in conditii normale), suspensia standard este foarte rigida, incomptibila cu segmentul premium, iar cea sport este ridicol de rigida. Directia nu se ridica la nivelul uneia cu tractiune spate.Masina este destul de grea si se simte in inertie si acceleratie. Sunetul produs de motor este dezamagitor, iar bordul e deja invechit. Altfel e spatios pentru ca are motor transversal si se poate configura foarte bine. Prefer oricand un Tiguan.