BMW X3 M
Dezlegare
După ce au văzut câte hohote și exclamații poate smulge Stelvio (mașina, nu pasul), inginerii germani de la BMW și-au dat seama că segmentul SUV-urilor compacte premium poate fi aruncat ușor în aer cu motoare de peste 500 de cai putere.
Așa că s-au pus pe calcule, pe proiectare, pe testare și pe ideea de a face un SUV la fel de pofticios cu anvelopele. A ieșit primul BMW X3 M, o mașină plină de onomatopee, gata să te izbească în moalele capului de fiecare dată când nimerești combinația pentru „Launch Control”.
L-am testat inițial pe drumuri de munte acoperite de zăpadă, unde s-a simțit precum Rocky legat la mâini și fără mânuși de box. Imediat ce l-am dus pe circuitul Motorpark Adâncata, mâinile i s-au dezlegat, iar loviturile cuplului motor au fost năucitoare.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
fanel, joi, 19.03.2020 11:17
...serios?
-
petrush, joi, 19.03.2020 11:43
AM,BM citez: ...gata sa te loveasca in moalele capului, si...loviturile cuplului motor au fost naucitoare. asta sa fie motivul pentru care la ne-a placut se repeta calitatea materialelor?
-
Costel, joi, 19.03.2020 12:03
skodo , tu oi punctat excelent si nu ma sfiesc sa-ti venerez public atentia distributiva in automotive dar mai ales sa-ti prezint anticipatele si mai mult decat necesarele multumiri ale acelora pentru care decizia unei viitoare achizitii ii musai inlesnita fiindca dupa ce m-oi documentat si eu datele brute is intr-adevar irefutabile: la Kodiaq vRS is 500 Nm obtinuti dintr-un motor de 2000 cm3 iar BMW o reusit cu chiu cu vai sa ofere abia 600 Nm din 3000 cm3 pentru o declinare si M si Competition pe deasupra ,tocmai de aceea respectivii 55-60 000 Euro pentru atletul din Mlada ,maestru emerit pe Nordschleife pe deasupra, merita fiecare centima
-
mk8, joi, 19.03.2020 16:29
Inca mai merita intrat p-aici pentru teste atat de colorat-plastic scrise, chiar daca lipsesc date ca timpi reprize, decibeli, distante franare etc. Kudos @Bogdan deci. Nu inseamna insa ca MX3 pardon X3M nu ar fi o inutilitate flagranta, la fel ca segmentul suvo-performant cica.
-
Andrei, joi, 19.03.2020 17:12
Un SUV de 2 tone, 4x4 permanent, cu centru de greutate inalt, testat pe circuit. Pentru ca...nu stiu. Cred ca pe viraje stranse e cumplit. As fi vrut sa il vad cum patineaza in gol pe o panta inierbata cu anvelopele alea late de asfalt sau blocat in noroi de 5 cm. Acum avem 4x4 de circuit, ce timpuri decadente am trait. Dar lucrurile par sa se schimbe fulgerator si acest X3M sa ramana un fel de mamut lanos nascut degeaba.
-
zarnesteanu, joi, 19.03.2020 23:20
Pacat, vroiam sa vad un tabel comparativ cu concurenta. Cifre clare, care pe care. Asa, cu numerele ascunse in text, nu mi se pare sportiv :):):)
-
inexorabil, vineri, 20.03.2020 08:46
@mk8 şi @Andrei, evident că noţiunea de SUV s-a denaturat, mai precis s-a citadinizat sau, mă rog, s-a citadino-flatulat. Vorbim despre un “sindrom” global. Pentru stârnirea “senzaţiilor tari”, de perceput (musai) în sălbăticii-standard, aş recomanda…noul Chevrolet Silverado, dar nu oricare, ci acela tributar bestiei tehnice Duramax 6.6 V8 turbodiesel. Primeşti 445 CP, dar mai ales…1234 Nm (disponibili sub 2000 RPM), suficienţi pentru a te urca inclusiv pe Turnul Babel bruxellez. Caz în care ai striga: “Pârtie, măi comunitarilor!” (să forţăm chiar şi un acronim: PMC :D). După care le fluturi, cu geamul lăsat, drapelul rusesc, britanic, polonez, maghiar sau...italian. Dacă nu chiar al Unchiului Sam (numai să nu scrie pe vreo margine “Department of Deep State”). A,CE bine,ADIKKK minunat. Dar se poate şi mai mult (culmea, “din fabrică”). Aşadar, cui îi pasă de “plajă” sau de “v-max” ? Orgasme pentru/de la piţi. Punct.
-
inexorabil, vineri, 20.03.2020 08:50
PS. Băieţi, văd că aveţi nemulţumiri legate de maniera lui Bogdan (mie însă îmi place oricum). Nu vă poate oferi chiar totul. Să fim, deci, rezonabili. Iar dacă, volens nolens, vom fi realmente “izolaţi umanitar” (acasă) cu toţii (ah, casă, dulce casă; mă emolţionez, nu alta), atunci mă voi delecta şi cu stilul (inconfundabil) lui BM, dacă nu cumva aş avea şansa de a citi/viziona tot ce mi-a “scăpat” în cazul dumnealui.
-
nică, vineri, 20.03.2020 11:11
@costel motorul de Volkswagen e diesel, cel de BMW e benzină. Inainte de a achiziţiona, testează. Skoda are un raport preţ/calitate bun şi e destul de fiabilă, însă e poziţionată cam ultima dpdv al calităţii în grupul VW.
-
adi_10, vineri, 20.03.2020 22:47
Hmm..problema la masina asta este ca are prea putini cai. plus motor de doar 3.0. Pai nu te poti infige instant in stalp cu asa ceva. nu puteau sa puna si ei 700 de cai eventual, sa nu apuci sa pleci de pe loc ca ai si prins 100km/h. ca noua asta ne place, tara de melteni cu bani facuti din contracte cu statul.
-
r, luni, 30.03.2020 11:35
Să dai 100.000 coco pe o mașinuță cu aspect comun mi se pare cam masochist.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.