Interior
Dincolo de portierele lui X3 M Competition înțelegi cât de tare s-au străduit cei de la BMW să îți sugereze că tocmai ai urcat într-un model al diviziei de performanță. Ai praguri personalizate și iluminate, un volan M, logo-uri X3 M Competition și cusături contrastante în culorile diviziei M. În habitaclu o să observi și niște butoane roșii, responsabile cu deschiderea balului: butonul de pornire a motorului, butoanele M1 și M2, scurtături către setările tale preferate.
Scaunele au grijă să te strângă bine în brațe și să-ți ofere susținerea necesară în viraje. Șezutul este și el destul de îngust. Levierul schimbătorului este diferit de ceea ce vezi pe modelele convenționale și e dovada că acolo se află un creier super dezvoltat, creat pentru a dicta motorului.
Aerul sportiv este sugerat și de inserțiile din aluminiu și fibră de carbon, regăsite prin tot habitaclul. Ele condimentează un habitaclu care beneficiază oricum de materiale de calitate și finisaje bune. Butoanele păstrează poziționarea intuitivă și pot fi memorate repede. În plus, ele au primit acum un înveliș galvanizat pentru a sugera și mai mult apartenența la segmentul premium.
Un alt aspect important este spațiul pentru telefon mobil aflat la baza planșei de bord. Cele două suporturi de pahare, devenite clasice pe multe modele BMW, rămân la locul lor. Există spații generoase și în portiere și în cotiera centrală. Pe locurile din spate se călătorește decent. E fix ce găsești într-o compactă, adică loc decent la picioare și la nivelul capului, recomandat pentru a transporta numai doi adulți. Asta pentru că tunelul central al podelei este destul de ridicat.
Chiar și în aceste condiții, X3 M Competition este cel mai practic model al diviziei de performanță. Portbagajul, care poate fi accesat și prin tunelul central al banchetei spate (foarte util atunci când ai de cărat schiuri sau obiecte mai lungi) are o capacitate de 550 de litri. Este o valoare identică cu cea oferită de Mercedes GLC și Alfa Romeo Stelvio, dar mai mică decât cea promisă de Jaguar F-Pace.
O masina sportiva si frumoasa. Este foarte buna pentru cei care vor un SUV foarte performant, cu accelerari fulminante si lux. Este scump, dar cei cu multi bani, bogati, nu se vor uita nici la pret, nici la consum. Arata foarte agresiv masina. Materialele foarte bune sunt foarte importante intr-o masina premium. In Romania acest SUV nu-si are locul. Nu vei putea sa mergi rapid. In Germania, acest SUV este un monstru. Am mai vazut pe strada si Lamborghini Urus, dar aceste masini super-performante nu-si au locul aici. Pentru Romania, daca chiar vrei un SUV destul de performant, este buna o Skoda Kodiaq vRS. Acest BMW X3 M competition este facut pentru accelerari fulminante. O masina foarte performanta. Skoda Kodiaq vRS este o masina sportiva si performanta, dar nu este ca acest X3 M X3 M este o masina brutala si agresiva. Kodiaq vRS este si ea o masina sportiva si destul de performanta, dar nu este atat de brutala cum este acest X3 M. Este mai prentru Romania. Nu are accelerari atat de bruste. X3 M este facut pentru Germania. Acolo poti sa mergi su cu 200 km/h. X3 M este prea brutal pentru Romania.