Tinuta de drum

4.5

Am concluzionat deja că motorul de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, este o adevărată plăcere. Tot o plăcere este să te afli la volanul noului X3 M50.

Pentru că SUV-ul bavarez, mai ales în această configurație, se conduce foarte bine. Este mai confortabil decât te-ai aștepta, chiar și atunci când este echipat cu jante mari, direcția este precisă, iar puntea față are o aderență uimitoare și îți dă o încredere sporită pe viraje.

BMW a făcut o treabă excelentă atunci când a calibrat șasiul noului X3 M50, iar un mare avantaj este că poți bifa, chiar și opțional, șasiul M adaptiv. Greutatea de puțin peste 2 tone este ținută foarte bine sub control și, cel mai important, tot acest proces nu pare artificial. Nici atunci când alegi să conduci în modul Sport.

Sincer să fiu, după ce am condus noul X3 M50, stau să mă gândesc serios de ce ai da bani în plus pe o versiune M pur-sânge.

  • ds, marţi, 18.02.2025 13:57

    Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.

  • nsrei, marţi, 18.02.2025 14:55

    din fata (oarecum) bemveu, din spate veceu atat am de zis, oricum nu mi permit vreuna

  • DanG, marţi, 18.02.2025 15:15

    Chiar daca BMW face si SUV-uri frumusele: X1 sau X5, asta este un monstru pe care l-as plasa langa X2 si X7. Din profil e defomat de-a dreptul, nici o proportie nu are. Masina de 100.000 Euro si ai plastice tari la interior. Welcome to shrinkflation, unde platesti mai mult si primesti mai putin: valabil de la industria auto pana la haine sau alimente. Paradoxul e ca vedem constructori generalisti gen Opel care vrea premium, si BMW care scade calitatea materialelor la interior. Asa plastice tari nu gaseai nici pe un E46 320d, ce sa mi vorbim de un 330i sau d.

  • Mihai, marţi, 18.02.2025 17:43

    Sa dai 100000 Euroi pe un X3 benzinar, in 2025...asta da cocalareala. Pe langa aspectul grotesc si motorul marlanesc, ai plastice multe si ieftine. De partea celalalta poti lua altceva net superior de banii astia: o masina mai sigura, mai buna, mai putin galagioasa: XC60 T8. Faci lejer 50 km fara galagie si fara sa imputi. Daca vrei performanta ai 455 CP (desi ma indoiesc ca 5% din cei ce il iau vor face liniute ca sa se dea smecheri). Si ca bani, nu cred ca ajungi in versiunea de top full echipata la 100000 Euro.

  • Un cetățean, marţi, 18.02.2025 19:02

    " Sa dai 100.000 pe X3 benzinar este cocalareala " Sa dai 100.000 pe un diesel este de noaptea minții, sa dai pe un hibrid este o prostie, sa dai în general pe un Bmw este imbecilitate ", ăsta este distrusul number one, nimic nu e ok la Bmw, doar la Volvo, care de 15 ani e sub la fiabilitate în orice clasament, pe orice piață.

  • @ds, marţi, 18.02.2025 21:20

    Bmw n-a avut niciodată V6 .

  • ds, miercuri, 19.02.2025 09:49

    @21.20 Corect, mea culpa! Dar, fie în V, fie în linie, sunetul e același : )

  • @ds, miercuri, 19.02.2025 10:16

    E diferență mare între V6 și L6 la sunet și la vibrații.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 19.02.2025 13:24

    Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii. In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.

  • scamel, sâmbătă, 22.02.2025 10:02

    numar de inmatriculare preferential, exclusuvist . cum e omul, si masina.