
Tinuta de drum
Am concluzionat deja că motorul de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, este o adevărată plăcere. Tot o plăcere este să te afli la volanul noului X3 M50.
Pentru că SUV-ul bavarez, mai ales în această configurație, se conduce foarte bine. Este mai confortabil decât te-ai aștepta, chiar și atunci când este echipat cu jante mari, direcția este precisă, iar puntea față are o aderență uimitoare și îți dă o încredere sporită pe viraje.
BMW a făcut o treabă excelentă atunci când a calibrat șasiul noului X3 M50, iar un mare avantaj este că poți bifa, chiar și opțional, șasiul M adaptiv. Greutatea de puțin peste 2 tone este ținută foarte bine sub control și, cel mai important, tot acest proces nu pare artificial. Nici atunci când alegi să conduci în modul Sport.
Sincer să fiu, după ce am condus noul X3 M50, stau să mă gândesc serios de ce ai da bani în plus pe o versiune M pur-sânge.
Sunetul motorului în boxe? Asta și cu masca luminată fac parte din categoria dotărilor pentru pițiponci pensați. Clar! Orice motor de la cinci pistoane-n sus, și nu numai, sună frumos, bărbătesc. De ce ai avea nevoie de surogate? Să ai un V6 de 3 l și să asculți sunetul artificial în boxe e ca și cum ai face chef cu bere fără alcool.