Interior
BMW a vrut să se asigure că ceea ce găsești dincolo de prag îți va mângâia și mai mult ego-ul. Și, dacă îmi permiteți, va fi la fel de ostentativ ca exteriorul. O să încep cu scaunele speciale, cu tetierele integrate, care au păstrat loc pentru logo-ul M, iluminat. Toată povestea interiorului începe de acolo. Continuă apoi cu un schimbător pe care au apărut trei cusături în culorile diviziei M. Sunt impecabil realizate și te fac să uiți de sticla frumos sculptată, regăsită pe levierul versiunilor mai cuminți.
Finisajele sunt realizate cu foarte mare precizie și nu există zone care să deranjeze în momentul atingerii. Pielea acoperă toate zonele esențiale, iar aluminiul e nelipsit și rece. O delectare pentru simțul tactil.
Spațiile de depozitare disponibile la interior sunt și ele ceva mai încăpătoare, comparativ cu vechiul X6. Există o cotieră centrală generoasă, un spațiu dedicat pentru telefonul mobil (cu încărcare wireless), loc suficient în portiere și două suporturi pentru pahare, încălzite sau răcite. Astfel, nu-ți mai faci griji că se răcește cafeaua la un drum mai lung.
Pentru un plus de confort, clienții pot alege scaune ventilate, încălzite și cu funcție de masaj. Iar ca pachetul "de iarnă" să fie și mai interesant, cotiera și mânerul portierei se încălzesc simultan în momentul activării sistemului de încălzire în scaune.
Spațiul oferit în partea din spate este și el la fel de generos, pasagerii urmând să se bucure de loc suficient pentru picioare și pentru cap. Cu cei care insistă pentru un al treilea pasager s-ar putea să fie probleme pe banchetă. Tunelul median din podea este destul de înalt și intruziv.
Nu cred că mai interesează pe nimeni acest aspect, însă el trebuie menționat. Portbagajul are o valoare de 580 de litri, însă rivalii săi germani se laudă cu ceva mai mult spațiu. Neamțul din Ingolstadt se laudă cu 605 litri, în timp ce SUV-ul coupe din Stuttgart este liderul clasei, cu 655 de litri.
Sa înțelegem ca pierde apa pe la legăturile caloriferului?