Calitate / Pret
Dacă vrei să accesezi acest segment exclusivist, ai nevoie de un cont care să permită viramente de peste 150.000 de euro. Nu cred că era cineva care nu se aștepta la asta. Performanța costă. Mai ales în cazul unui brand cu pedigree, cum este BMW.
Prețul de pornire al noului X6 M este de aproape 128.000 de euro. Dar, imediat ce te gândești la pachtul M Competition, lucrurile o iau razna. Numai el costă puțin peste 13.000 de euro. Nu mai vorbesc despre farurile laser de 1500 de euro, de ornamentele din fibră de carbon care costă 1200 de euro sau de acel capac de protecție al motorului, creat din fibră de carbon, care mai costă și el 1000 de euro.
La final, după ce tragi linie, cu toate opționalele, exemplarul meu de test a ajuns la 154.500 de euro. Pare mult? Vă spun sincer că nu este. Mai ales dacă te uiți în segment și vezi ce pretenții au rivalii. Audi RS Q8 pornește de la 132.000 de euro și are mai puțini cai putere. Mercedes-AMG GLE63 Coupe are și mai puțini cai putere și pleacă de la 163.000de euro. De dragul statisticii, l-am luat în calcul și pe Porsche Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid, care ajunge la 179.000 de euro.
Sa înțelegem ca pierde apa pe la legăturile caloriferului?