Siguranta
Organizația Euro NCAP nu a testat noua generație X6, însă X5, fratele fără "cocoașă" al SUV-ului coupe, a trecut prin programele care verifică gradul de siguranță al unei mașini. În urma testelor, BMW X5 a încheiat cu un calificativ general de cinci stele, iar această etichetă poate fi lipită și pe fișa de prezentare a lui X6.
SUV-ul nemților a primit 89% din punctajul total pentru protecția pasagerilor adulți, 86% pentru protecția copiilor și 75% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor. Modelul german dispune de o mulțime de sisteme de siguranță în echiparea de bază, iar acest lucru a făcut ca la finalul testelor să primească 75% din totalul disponibil.
Mulțumită sistemelor moderne introduse de nemți, BMW X6 are un comportament semi-autonom în anumite situații de trafic. Sistemul controlează direcția, sistemul de frânare și accelerația și poate opri complet atunci când detectează traficul blocat. În plus, pe instrumentarul de bord vor fi afișate atât numărul benzilor de circulație de pe sectorul respectiv de drum, dar și mașinile din apropierea SUV-ului.
În plus, sistemul care monitorizează șoferul dispune de o funcție suplimentară. În cazul în care sistemul Active Cruise Control cu Stop&Go este activ (computerul controlează mașina), iar mașina din față a pornit, SUV-ul german nu va pleca de pe loc decât atunci când privirea ta este îndreptată către sensul de mers. Astfel,vei fi "penalizat" ori de câte ori te uiți în telefonul mobil sau întorci capul către pasagerul din dreapta sau cei din spate. Este o măsură de siguranță suplimentară introdusă de producătorul german.
Sa înțelegem ca pierde apa pe la legăturile caloriferului?