Performante
Când litera M apare pe portbagaj, gândurile trebuie să zboare imediat către latura sportivă a brand-ului german. Și acest lucru trebuie să-l înțelegi, indiferent că versiunea de motorizare se încheie cu litera d.
În cazul lui BMW X6 M50d, cunoștințele inginerilor diviziei M fac ca sprintul de la 0 la 100 km/h să aibă loc în doar 5.2 secunde, un timp care în urmă cu 10 ani era trecut doar pe fișele tehnice ale supercar-urilor.
Comparația cu Mercedes-Benz GLE 400d 4Matic Coupe nu este una ideală. Modelul din Stuttgart are 70 de cai putere în minus față de X6 M50d, ceea ce înseamnă că pentru sprintul 0-100 km/h, GLE o să aibă o întârziere de 0.5 secunde.
Nici comparația cu SQ8 nu este una pe muchie de cuțit. SUV-ul coupe al producătorului din Ingolstadt are un V8 biturbo echipat cu un compresor electric menit să elimine turbo lag-ul. În același timp, sistemul pregătit de Audi oferă 35 CP și 140 Nm în plus față de resursele disponibile sub capota lui X6 M50d. În condițiile date, SQ8 poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde, cu 0.4 secunde mai bine față de rivalul bavarez.
Dacă GLE 400d 4Matic Coupe poate ajunge la o viteză de top de 240 km/h, atât în X6 M50d, cât și SQ8 propun o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
O masina foarte frumoas si luxoasa ! Exteriorul, forma de SUV-coupe si stopurile imi plac la nebunie. Interiorul este foarte luxos si misterios, mai intunecat. Portbagajul este destul de mare, dar grila aia in forma de rinichi la niciun BMW nu o pot suporta pentru ca strica toata masina. Pretul este unul foarte mare totusi adica 116.000 de euro masina asta? A innebubunit BMW cu preturile, dar masina este aproape la fel de frumoasa ca noua Skoda Octavia 4. Masina asta BMW pare foarte aerodinamica si este foarte rapida si are o acceleratie extraordinara si este si foarte mare. Cred ca isi merita cele 4.7 stele.