Siguranta

5.0

EuroNCAP nu a testat BMW X7 și, având în vedere costurile implicate, nici nu o va face prea curând. Încă nu știm dacă organizația independentă va primi un exemplar pentru a-l izbi de pereți, însă, suita de sisteme pregătită de constructorul german ar trebui să-i garanteze succesul de cinci stele.

În echiparea standard, SUV-ul bavarez dispune de Cruise Control cu funcție de frânare și de Collision and Pedestrian Warning cu funcția City Braking. Pe lista de opționale, BMW a pus sistemul Cruise Control cu funcție Stop&Go, sistemele care avertizează sau asistă șoferul atunci când părăsește banda de rulare sau când în unghiul mort se află un alt vehicul.

Funcțiile disponibile pe noul X7 fac din SUV-ul german un model semi-autonom. Pentru a exclude complet situațiile în care șoferii teribiliști decid să nu mai acorde o atenție deosebită drumului, BMW a introdus și o cameră video care monitorizează starea celui aflat la volan (dacă mai este sau nu atent la drum).

Pachetul de siguranță pregătit de constructorul german include și sistemele Crossing traffic warning, Priority warning și Wrong-way warning.

  • ds, vineri, 15.09.2023 10:31

    Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))

  • Cosmin, vineri, 15.09.2023 13:13

    Mi-e nu-mi place deloc designul nou, îl preferam pe cel anterior. Dar îmi place că articolul este foarte corect și obiectiv!

  • :-))), vineri, 15.09.2023 16:51

    O Fatza pe care doar o Mama o poate iubi

  • ^^^^, vineri, 15.09.2023 21:54

    manole taica, struguri-s acri. Tu ai impresia ca aia care isi iau masina asta se uita la consum cum te uiti tu la Loganul sh unu cinci decei, cum te uiti tu? Ha ha ha, naivule. Ia autobuzul.

  • manole-fasole, vineri, 15.09.2023 22:05

    @bula cu accente grave: nu era vorba de struguri, dar daca pana acolo ai putut, esti ok. chiar foarte ok. continua sa scrii ca nu faci rau nimanui.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 16.09.2023 03:33

    asa hidosenie...

  • Banditos, sâmbătă, 16.09.2023 15:53

    Genul de masina pe care o vezi pe strazile londoneze la volanul careia il identificam pe soferul cu ascendenta coloniala devenit britanic acum cel mult ...o generatie

  • Andrei, sâmbătă, 16.09.2023 19:09

    Cum ati dat 5 stele tinutei de drum e de neinteles. Cu toata directia integrala inertia e brutala pe viraje. Pana si X5 cu aceeasi directie, suspensie si 500kg in minus e mai slab ca o compacta mai acatarii pe viraje.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 16:25

    @Vali Corect. Si noi avem o mașină de familie și exista opțiuni mult mai practice și la preturi mult mai bune. E drept, cam dispar opțiunile astea. La banii ăștia sunt convins ca viitorul Volvo EM90 va fi o mașină mult mai bună. Iar dacă vrei musai un SUV mare, ICE, puternic, exista Range Rover - mult mai elegant decât BMW.

  • Gabriel.Nica, duminică, 17.09.2023 21:03

    @Andrei da, e logic sa compari un SUV de segment F cu o compacta, nu? (sunt IRONIC) Notele se dau in functie de rivali si segment. Nu compari un X7 cu un Type R, ci cu restul masinilor din segment si tii cont de dimensiunile masinii atunci cand o conduci si notezi. Nu ti se pare logic? Ca nu compari X7 cu toata industria auto. Si atunci, da, ai 5/5 la tinuta de drum, IN CONDITIILE DATE.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 22:07

    Si atunci de ce puneti 5 stele unui interior vizibil mai slab decat al noului Range Rover? Foarte ciudata notarea si fara sens.