Design
Spre deosebire de BMW Seria 8 Gran Coupe, despre care vă povesteam acum ceva timp, noul X7 nu poate fi confundat pe stradă cu vechiul model.
Dacă prima versiune a fost criticată pentru grila prea mare și farurile prea înguste, faceliftul va pune și mai mult gaz pe foc în această dispută. Da, noul X7 urmează noul Seria 7 în adoptarea noului trend din industrie, care, aparent, „cere” ca mașinile să aibă blocuri optice din două segmente.
Pe X7 avem aceeași rețetă ca pe i7, cu luminile de rulare pe timp de zi poziționate aproape deasupra barei frontale și blocul optic pentru luminile de rulare pe timp de noapte ceva mai jos. Grila a fost și ea schimbată și este acum ceva mai pătrățoasă. Modelele M Sport au și ele o bară frontală cu mai multe nervuri, mai agresivă.
Zona din spate nu a fost schimbată prea mult, stopurile câștigând câteva elemente noi, subtile, însă cam atât.
Cert este că un X7 va atrage atenția, fie și doar grație dimensiunilor sale generoase. Adaugă un set de jante negre de 22 de inch și o culoare specială la exterior și nu ai cum să nu fii observat.
Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))