Tehnologie
Aici s-au făcut ceva modificări importante pe noul BMW X7. Pe lângă asistentul de mers înapoi (sau înainte) de care menționam mai sus, vorbim de noi sistem de asistență la rulare, dar și de un sistem complet nou de infotainment.
Numit iDrive8, acesta are un design deja familiar, iar hardware-ului nu prea avem ce să îi reproșăm. Ecranul arată impecabil, rezoluția este înaltă, iar culorile și designul sunt demne de un brand premium.
De cealaltă parte, nu am fost complet satisfăcuți de timpul de răspuns al ecranului, care mai are unele întârzieri pe alocuri. La fel, am dori un meniu mai simplu pentru toate aplicațiile incluse în sistemul multimedia. Odată ce treci de meniul principal, alcătuit din widget-uri, meniul de setări e un pic alambicat și complicat. Mai mult, seamănă prea mult cu ce găsești pe tabletele cu Android la prima vedere. Apropo de asta, dacă nu îți place sistemul nativ, poți folosi Android Auto sau Apple CarPlay în schimb. Ambele se conectează fără fir și ambele sunt afișate pe întreaga suprafață a display-ului.
Ecranul din spatele volanului, care are rol de instrumentar de bord, este un pas înainte comparativ cu cel precedent. Ai mai multe opțiuni în ceea ce privește afișarea informației, dar și o grafică mai bună. Personal, aș fi preferat un turometru clasic pe un model dotat cu V8 sub capotă.
Asistentul vocal al celor de la BMW este și el îmbunătățit. Acum acceptă mai multe comenzi în limbaj liber și știe și cine i-a dat comanda, acționând în consecință.
Tot pe parte de tehnologie trebuie să menționăm faptul că poți folosi telefonul pe post de cheie, poți oferi altcuiva acces la mașină prin intermediul telefonului său, de la distanță, iar aplicația MyBMW oferă mai multe posibilități acum, inclusiv conducerea mașinii de la distanță.
Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))