Vizibilitate

4.0

Un SUV cu o lungime de peste 5 metri nu are cum să-ți facă viața mai ușoară atunci când încerci să abordezi cu atenție spațiile înguste. Asta e valabil mai ales pe străduțele aglomerate de mașini parcate anapoda, în București.

Suprafețele vitrate sunt generoase, iar vizibilitatea în toate direcțiile impecabilă. Singura excepție apare atunci când toate cele 7 locuri sunt ocupate, tetierele locurilor de pe ultimul rând obturând mare parte din suprafața lunetei.

Dar, așa cum era de așteptat, BMW mizează pe tehnologii pentru a-ți ușura munca. Unul dintre cele mai interesante sisteme oferite de nemți pe versiunea pre-facelift se numea Parking Assistant Plus cu funcție Reversing Assistant.

Ei bine, acesta a fost îmbunătățit pentru versiunea nouă. Astfel, asistentul pentru mersul cu spatele memorează ultimii 200 de metri parcurși, dacă viteza de rulare nu a trecut de 50 km/h. În momentul activării sale, tu vei controla accelerația și frâna, iar sistemele mașinii se vor ocupa de direcție. Același sistem poate funcționa acum și cu fața, pe aceleași coordonate de distanță și viteză. Deși poate părea o funcție mai puțin importantă, o consider utilă în momentul în care te întâlnești cu o mașină din sens invers pe străduțele înguste.

Tot la acest capitol menționăm și sistemul de camere video cu vedere la 360 de grade, dar și pachetul de lumini BMW Laserlight.

  • ds, vineri, 15.09.2023 10:31

    Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))

  • Cosmin, vineri, 15.09.2023 13:13

    Mi-e nu-mi place deloc designul nou, îl preferam pe cel anterior. Dar îmi place că articolul este foarte corect și obiectiv!

  • :-))), vineri, 15.09.2023 16:51

    O Fatza pe care doar o Mama o poate iubi

  • ^^^^, vineri, 15.09.2023 21:54

    manole taica, struguri-s acri. Tu ai impresia ca aia care isi iau masina asta se uita la consum cum te uiti tu la Loganul sh unu cinci decei, cum te uiti tu? Ha ha ha, naivule. Ia autobuzul.

  • manole-fasole, vineri, 15.09.2023 22:05

    @bula cu accente grave: nu era vorba de struguri, dar daca pana acolo ai putut, esti ok. chiar foarte ok. continua sa scrii ca nu faci rau nimanui.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 16.09.2023 03:33

    asa hidosenie...

  • Banditos, sâmbătă, 16.09.2023 15:53

    Genul de masina pe care o vezi pe strazile londoneze la volanul careia il identificam pe soferul cu ascendenta coloniala devenit britanic acum cel mult ...o generatie

  • Andrei, sâmbătă, 16.09.2023 19:09

    Cum ati dat 5 stele tinutei de drum e de neinteles. Cu toata directia integrala inertia e brutala pe viraje. Pana si X5 cu aceeasi directie, suspensie si 500kg in minus e mai slab ca o compacta mai acatarii pe viraje.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 16:25

    @Vali Corect. Si noi avem o mașină de familie și exista opțiuni mult mai practice și la preturi mult mai bune. E drept, cam dispar opțiunile astea. La banii ăștia sunt convins ca viitorul Volvo EM90 va fi o mașină mult mai bună. Iar dacă vrei musai un SUV mare, ICE, puternic, exista Range Rover - mult mai elegant decât BMW.

  • Gabriel.Nica, duminică, 17.09.2023 21:03

    @Andrei da, e logic sa compari un SUV de segment F cu o compacta, nu? (sunt IRONIC) Notele se dau in functie de rivali si segment. Nu compari un X7 cu un Type R, ci cu restul masinilor din segment si tii cont de dimensiunile masinii atunci cand o conduci si notezi. Nu ti se pare logic? Ca nu compari X7 cu toata industria auto. Si atunci, da, ai 5/5 la tinuta de drum, IN CONDITIILE DATE.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 22:07

    Si atunci de ce puneti 5 stele unui interior vizibil mai slab decat al noului Range Rover? Foarte ciudata notarea si fara sens.