Vizibilitate
Un SUV cu o lungime de peste 5 metri nu are cum să-ți facă viața mai ușoară atunci când încerci să abordezi cu atenție spațiile înguste. Asta e valabil mai ales pe străduțele aglomerate de mașini parcate anapoda, în București.
Suprafețele vitrate sunt generoase, iar vizibilitatea în toate direcțiile impecabilă. Singura excepție apare atunci când toate cele 7 locuri sunt ocupate, tetierele locurilor de pe ultimul rând obturând mare parte din suprafața lunetei.
Dar, așa cum era de așteptat, BMW mizează pe tehnologii pentru a-ți ușura munca. Unul dintre cele mai interesante sisteme oferite de nemți pe versiunea pre-facelift se numea Parking Assistant Plus cu funcție Reversing Assistant.
Ei bine, acesta a fost îmbunătățit pentru versiunea nouă. Astfel, asistentul pentru mersul cu spatele memorează ultimii 200 de metri parcurși, dacă viteza de rulare nu a trecut de 50 km/h. În momentul activării sale, tu vei controla accelerația și frâna, iar sistemele mașinii se vor ocupa de direcție. Același sistem poate funcționa acum și cu fața, pe aceleași coordonate de distanță și viteză. Deși poate părea o funcție mai puțin importantă, o consider utilă în momentul în care te întâlnești cu o mașină din sens invers pe străduțele înguste.
Tot la acest capitol menționăm și sistemul de camere video cu vedere la 360 de grade, dar și pachetul de lumini BMW Laserlight.
Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))