Tinuta de drum
BMW XM este o forță a naturii, pentru că atunci când calci mai hotărât pedala de accelerație, primul gând care îți trece prin minte este că un SUV de 2.7 tone nu are cum să reacționeze atât de rapid și de brutal.
Pe viraje, diferențialul M Sport, controlat electronic, își face treaba excepțional și reduce la minim înclinarea, ajutat de sistemul de stabilizare activă a ruliului. Ieșirea din viraj este, de asemenea, fulgerătoare, iar aderența dată de tracțiunea integrală este impresionantă.
Acum, singurul moment în care am simțit totuși cele 2.7 tone a fost atunci când am abordat virajele în coborâre și pe frânările violente. Simți că inerția nu e ceva de care să uiți.
Direcția este foarte precisă, demnă de un model care poartă celebra emblemă a diviziei de performanță BMW M, iar suspensia este destul de rigidă.
Totodată, ea amortizează bine imperfecțiunile din asfalt, dar tot le simți, mai mult ca sigur și datorită jantelor de 23 de inch cu care a venit echipată mașina testată de noi.
Tot pentru o manevrabilitate sporită, XM vine echipat cu un sistem de direcție integrală. Asta înseamnă că, la viteze mici, roțile spate virează în direcția opusă celor din față (foarte util în oraș), iar la viteze mari virează în aceeași direcție, ca să păstrezi mai ușor trasa ideală.
din nou poza cu praf pe motor si urme de degete care s-au plimbat prin praful de pe capacul motorului, noroc ca e la rezolutie slaba poza si nu sare in ochi prea evident. xm si ix = cele mai spectaculoase bmw-uri