Tinuta de drum

3.5

BYD Atto 2 DM-i se conduce decent, dar nu la fel de bine ca rivalii săi.

Nu este o mașină cu care să ataci virajele cu încredere. Direcția este destul de vagă, ruliul este prezent (chiar și în modul de rulare Sport), iar mașina se simte destul de grea mai ales pe frânări. Asta chiar dacă are o masă proprie de 1.620 de kilograme.

Suspensia față este de tip McPherson. În spate, pentru că bateria și unitatea de recuperare a energiei au fost montate chiar în fața punții, a fost instalată o suspensie cu bară de torsiune. Așadar, mașina nu este atât de confortabilă când treci peste gropi.

Ai tinde să crezi contrariul, având în vedere că jantele au dimensiuni relativ mici (17 inch).

  • nsrei, luni, 24.11.2025 20:18

    Încă o mașină chinezeasca cu eternul motor 1.5 și eternul preț 30 de mii. Trebuia să învăț mai mult fiindcă 30 de mii de euro pentru mine sunt o avere. Daca eram doctor ii strângeam in cateva luni, sau macar pensionar special sa fi fost ii strângeam Intr un an. Dar așa, n am. M am uitat deunăzi la un golf 4 1.9 tdi ALH. O mie de euro toată mașină. De ăla am bani

  • @nsrei, marţi, 25.11.2025 03:06

    Așa e viața... Visezi la M3 Competition și te dai cu eternul 1.9 TDI cu I-ul roșu.

  • @^, marţi, 25.11.2025 10:00

    Si in plus, cat te tot dai cu tdi-ul, critici M3-ul ca e detinut de cocalari si consuma mult :))