Tehnologie

5.0

Deși are un preț accesibil, sub pragul psihologic de 30.000 de euro, BYD Atto 2 DM-i oferă multă tehnologie începând cu nivelul de echipare de bază. Chiar și atunci când bifezi versiunea Active primești un instrumentar de bord, complet digital, de 8.8 inch.

Grafica nu este o noutate, cât timp ai mai condus mașini produse în China. Informațiile necesare condusului nu sunt înghesuite și poți găsi ușor cam tot ce vrei.

De asemenea, încă din standard primești un ecran central de 12.8 inch. Nu are funcție de rotire ca și în cazul altor modele BYD, cum ar fi Seal sau Sealion 7. Dar nu este un impediment prea mare.

Partea bună este că sistemul multimedia are un meniu intuitiv, care seamănă foarte mult cu meniul telefoanelor inteligente din prezent. Găsești relativ ușor toate funcțiile și nu este greu de utilizat chiar și atunci când conduci. De asemenea, răspunde rapid la comenzi.

Dacă nu vrei să interacționezi cu sistemul multimedia prin funcția tactilă, poți să apelezi la asistentul digital cu inteligență artificială. Are un limbaj natural și foarte multe funcții.

Oferta standard a versiunii Boost include o zonă de încărcare prin inducție, cu o putere maximă de 50 W. În plus, în spațiul de depozitare de sub tunelul central regăsești două porturi USB-C și o priză la 12V.

  • nsrei, luni, 24.11.2025 20:18

    Încă o mașină chinezeasca cu eternul motor 1.5 și eternul preț 30 de mii. Trebuia să învăț mai mult fiindcă 30 de mii de euro pentru mine sunt o avere. Daca eram doctor ii strângeam in cateva luni, sau macar pensionar special sa fi fost ii strângeam Intr un an. Dar așa, n am. M am uitat deunăzi la un golf 4 1.9 tdi ALH. O mie de euro toată mașină. De ăla am bani

  • @nsrei, marţi, 25.11.2025 03:06

    Așa e viața... Visezi la M3 Competition și te dai cu eternul 1.9 TDI cu I-ul roșu.

  • @^, marţi, 25.11.2025 10:00

    Si in plus, cat te tot dai cu tdi-ul, critici M3-ul ca e detinut de cocalari si consuma mult :))