Interior

4.5

Simț de răspundere și învechit. Astea sunt cele două adjective pe care le puteți folosi pentru a defini interiorul lui XT4. Da, un compliment și o critică. Cele două merg mână în mână.

Simțul de răspundere a fost folosit din plin la asamblarea și finisarea acestui interior. Oriunde pui mâna dai de zone bine ancorate, greu de mișcat, care nu scot nici cel mai mic zgomot. Cumva, Cadillac rămâne fidel caracteristicilor care i-au creat imaginea atât de puternică.

Chiar și calitatea pielii mi s-a părut peste cea folosită în modelele europene. Materialele folosite sunt de calitate foarte bună, dacă stau să mă gândesc, de la plasticul de pe uși, până la scaune și tapițerie.

Pe de altă parte, nu ai cum să nu observi cât de în urmă a rămas designul. Ce-i drept, noi am testat o mașină din ultimul val pre-facelift. Anul acesta XT4 a primit un facelift care a reglat mare parte din criticile care urmează.

Acestea se concentrează pe bord și zona din spatele volanului. Acolo avem un instrumentar de bord aproape analog, în timp ce pe planșa de bord avem un ecran minuscul. Din fericire, poți face tot ce ai nevoie de pe el, dar tot pare mult prea învechit. Cum spuneam, faceliftul rezolvă această problemă prin introducerea unui „televizor curbat” pe bord, alcătuit din două ecrane mai mici.

Spațiul este destul de generos, cei din spate având loc destul chiar și dacă au în jur de 1.8 metri înălțime. Spațiile de depozitare sunt și ele generoase, așa cum te-ai aștepta de la un model american. În portbagaj ai acces la 637 de litri, mult peste ce oferă europenii, ale căror valori cresc de la 500 de litri pe BMW X1, la 530 de litri pe Q3 și 565 de litri la GLB.

  • Trilulilu, joi, 21.12.2023 06:34

    La americano s-o vinde, dar în europa slabe șanse.

  • Deleagu, joi, 21.12.2023 14:29

    Pai orice masina americana (inafara de pick-up-uri) se vinde bine in europa... asta ce ar avea sa nu se vinda?

  • pipo, vineri, 22.12.2023 13:59

    Nu e deloc un consum ridicat pt un benzinar de 2 l pe un suv asa greu și cu tracțiune integrala. Din 300 km ati facut doar 35 pe național, cât ar fi trebuit sa consume ? Mie îmi pare chiar foarte realist consumul anunțat de producător, ceea ce e o raritate în ziua de astăzi și de apreciat. Europenii mai sus menționați mint cu nerușinare în privința consumului. Bine..., mint la noi , ca la americani nu au curajul sa facă asta. Dacă faceliftul nu ridica pretul, atunci modelul asta chiar nu suna rau .

  • bica, joi, 04.01.2024 18:30

    Daca avea si ceva nuanta de hybrid in ea ca sa consume mai putin, era buna, asa e prea scumpa ptr ce ofera..