Design
Love it or hate it. Cert e că nu prea există cale de mijloc și că nu-l poți ignora dacă-l obervi pe stradă. Citroen C3 Aircross este o mașină care le va oferi celor din jurul tău reacții pe cât de diferite, pe atât de extreme: unii vor spune că arată ca un porc corcit cu un hipopotam minion, ceilalți vor spune că este cel mai curajos SUV de oraș de pe piață și vor aprecia la maxim caracterul său unic și curajos.
Cert este că după lansarea lui Juke, model care rămâne și astăzi - la 6 ani de la lansarea sa - o curiozitate a naturii care a atras destui clienți gata să-și exprime personalitatea aparte pe străzile orașului, C3 Aircross este un nou candidat la funcția neoficială de rege al nonconformismului auto. Inspirat evident din liniile fratelui său C3, noul C3 Aircross plusează cu multă culoare și cu posibilități aproximativ infinite de personalizare, caracteristică provenită din faptul că mașina oferă foarte multe repere care pot fi comandate în nuanțe diferite. Este un pas în plus față de deja clasicul "plafon și caroserie în culori diferite", poezie pe care au învățat-o toate mărcile prezente în acest segment.
Pentru că nu mă puteam hotărî în legătură cu design-ul exterior al modelului Citroen, am făcut ceea ce obișnuiesc de ceva vreme: le-am dat ocazia prietenilor de pe Facebook să-și spună părerea. A ieșit, așa cum mă așteptam, o nebunie de sondaj în care C3 Aircross a alternat între cele două extreme ale segmentului notelor 1-10. Până la urmă, după aproape 80 de voturi, media arăta o notă aflată între 7 și 8. Corectă, dacă mă întrebați pe mine.
Dragut si funky modelul; e altceva vs. concurenta si asta e un lucru bun. @Mircea In vest exista si varianta de 130 cp a benzinarului turbo de 1.2 l. Era de precizat, desi deocamdata la noi nu e in oferta.