Interior
În ultimii ani am observat o simplificare a interioarelor auto. Majoritatea numelor mari au mers pe minimalism. Cred că nicăieri nu simți asta mai bine ca într-un Citreon C4 Cactus. Te uiți la planșa de bord și poți număra butoanele pe degete. Totul se concentrează în jurul ecranului multimedia. Ceea ce nu e tocmai bine în materie de ergonomie.
Din fericire, comenzile tactile ale climatizării sunt printre cele mai intuitive întâlnite până acum: mari, clar afișate, ușor de apăsat.
Materialele găsite într-un C4 Cactus au crescut calitativ față de versiunea antefacelift, însă nu cu mult. Ai în continuare zone unde găsești plastic tare și unde finisajele sunt perfectibile. Scaunele sunt destul de confortabile, însă nu îți asigură o susținere laterală foarte bună.
Slavă Domnului că există multe spații de depozitare. Avem buzunare foarte largi și încăpătoare atât în portierele față, cât și în cele spate, avem și o cotieră centrală, o consolă cu suport pentru pahare și chiar un spațiu pentru telefonul mobil, care este însă ușor cam ascuns. Îmi place foarte mult deschiderea verticală a torpedoului, și el foarte încăpător.
Nu-mi place însă deschiderea de tip fluture a geamurilor spate. E o soluție ciudată în acest segment. Eram obișnuiți să vedem astfel de geamuri spate pe Citroen C1. Francezii susțin însă că adoptarea unei astfel de soluții a ajutat la economisirea a 11 kilograme în cazul fiecărei portiere.
Pe locurile din spate primești loc decent la picioare și la nivelul capului, iar portbagajul are o capacitate de 348 de litri. Asta înseamnă mai puțin decât Kona, Stonic, Crossland X, Peugeot 2008, Seat Arona, Captur și VW T-Roc. În plus, el este ușor cam adânc și are o margine cam înaltă, ceea ce înseamnă dificultate la descărcarea bagajelor.
Antifonarea habitaclului nu este punctul forte al lui C4 Cactus, pentru că ai un zgomot la rulare și de vânt destul de pronunțat la peste 110 km/h.
Un design reusit, am vazut una alba pe strada si am intors capul dupa ea ... Si un pret foarte bun pentru clasa ei! Spre deosebire de alte marci care incearca sa faca bani sa isi plateasca amenzile ...