Tinuta de drum
Nu doar curajul estetic pare să revină în gama Citroen. Francezii își aduc aminte și de alte trăsături esențiale ale brandului, cum ar fi confortul. Motiv pentru care au gândit un nou tip de suspensie hidraulică, ce urmează a se regăsi pe toate modelele din gamă. Citroen C4 Cactus nu face excepție. Vine cu o arhitectură Pseudo McPherson pe puntea față și o traversă deformabilă pe puntea spate. La acestea se adaugă amortizoare hidraulice progresive și bare anti ruliu pe ambele punți.
Cum se traduce asta în habitaclu? Prin confortul cu care Citroen și-a obișnuit de multă vreme clienții. C4 Cactus poate digera cu ușurință gropi sau alte denivelări. Antifonarea suspensiei este perfectibilă, mai ales atunci când întâlnești limitatoare de viteză la care nu încetinești foarte mult. Chiar și așa, senzația generală este una de confort.
În aceste condiții vă închipuiți că la capitolul dinamică C4 Cactus nu caută să impresioneze. Se mulțumește cu o stabilitate la limita decenței, influențată serios de ruliu și de o direcție care nu e tocmai precisă, dar care se manevrează foarte ușor în oraș.
Un design reusit, am vazut una alba pe strada si am intors capul dupa ea ... Si un pret foarte bun pentru clasa ei! Spre deosebire de alte marci care incearca sa faca bani sa isi plateasca amenzile ...