Design
Iar dacă prețul lui Cupra Born nu te-a convins să îl alegi în fața unui iD.3 și nici noul meniu al sistemului multimedia, cred că cel mai important atu pe care îl are modelul spaniol este designul exterior.
Proporțiile celor două mașini sunt similare, dar Born arată mult mai agresiv. Poate a fost de vină și culoarea Gri Vapor, în combinație cu jantele negre cu accente arămii, poate a fost și uriașul eleron din spate sau difuzorul din partea de jos, dar ceva m-a fascinat cu adevărat la acest model.
Toate detaliile în culoarea cuprului arată impecabil pe fundalul gri, partea frontala cu elemente subțiri arată bestial și totul îți inspiră un sentiment de hot hatch, adus în secolul 21. Nu degeaba am trimis o mulțime de clienți la chiropractor în cele două zile petrecute cu mașina prin trafic, mulți șoferi chiar ridicând un deget sugestiv la adresa mea, pozitiv, în stilul vechilor împărați romani. Bravo Cupra!
4/5 la interior la acest model low cost, identic cu ID3, dar vandut ca o auto revelatie? Cu vreo 50000 euro???