Interior

4.5

Facelift-ul a adus câteva modificări în ceea ce privește habitaclul. Consola centrală a fost ușor revizuită, la fel și bordul și panourile portierelor.

În ceea ce privește materialele, mașina condusă de noi a avut o tapițerie din material textil, microfibră Dinamica (reciclată în proporție de 73%) și piele ecologică. Așadar, doar materiale prietenoase cu mediul înconjurător, care arată bine și sunt plăcute la atingere.

Există și zone acoperite cu plastic, dar nu creează un disconfort prea mare atunci când ajungi cu mâinile pe acolo.

Pentru că vorbim de un model Cupra, nu lipsesc diversele accente în culoarea cuprului, inclusiv cusăturile contrastante în această nuanță. Să nu uităm de emblema Cupra, pe care o regăsim în mijlocul volanului îmbrăcat în piele.

Pe volan regăsim și butonul pentru pornirea/oprirea motorului, dar și butonul cu ajutorul căruia navighezi printre modurile de rulare.

Chiar dacă spaniolii au utilizat, în mare parte, culori închise pentru habitaclu, atmosfera se mai destinde atunci când pornești mașina și se aprind benzile LED ale sistemului de iluminare ambientală. Ai mai multe culori din care să alegi, așa că sigur vei găsi ceva pe gustul tău.

Scaunele față Cup sunt opționale și, deși sacrifică puțin din spațiul disponibil pentru pasagerii din spate, oferă un suport lateral bun și, mai mult decât atât, arată foarte bine. Mai ales partea din spate din carbon.

Acum, dacă ai câteva kilograme peste medie, te vor incomoda puțin, mai ales atunci când vrei să îți găsești o poziție confortabilă, dar este o concesie cu care aș putea trăi.

Că tot am pomenit de pasagerii din spate, chiar și cu aceste scaune Cup, au spațiu suficient atât pentru genunchi cât și pentru cap. Îți spune asta un bărbat bine făcut, cu o înălțime de 1.92 metri.

Spațiile de depozitare sunt generoase, ca volum, mai ales cele din portierele față.

Sistemul de propulsie plug-in hybrid afectează puțin volumul de încărcare al portbagajului, care este de 345 de litri. Versiunile convenționale, cu tracțiune integrală, oferă un portbagaj de 420 de litri, iar cele cu roți motrice față oferă 450 de litri.

Toți cei 3 rivali amintiți mai sus stau mai bine, din punct de vedere al portbagajului, decât modelul spaniol: Tiguan propune un portbagaj de 490 de litri, Rafale vine cu 465 de litri, iar în dreptul lui Alfa Romeo Tonale regăsim scris 385 de litri.

 

  • eu, luni, 02.12.2024 17:12

    Ford Kuga PHEV mi se pare o optiune mai buna, mai ieftina, consum mai mic cu bateria complet descarcata, un pic mai spatios. Si Hyundai Tucson e de preferat la pretul cerut de Seat...

  • dani, marţi, 03.12.2024 09:57

    57k pt un cupra? bafta la vanzare :))

  • Banditos, marţi, 03.12.2024 10:40

    Kuga e deja imbatranit, Tucson e pe acolo. Formentorul asta pare cu o clasa mai sus (inclusiv pretul) probabil tintind o alta tipologie de client (inclusiv banii disponibili ai acestuia)

  • eu, marţi, 03.12.2024 14:02

    @Banditos - si eu nu mai sunt tanar :D Am tot auzit povestea asta cum ca Kuga ar fi imbatranit... pentru mine orice pe lumea asta in primul rand trebuie sa fie practic si apoi conteaza si designul. Degeaba are ceva un design nemaivazut, dar in viata de zi cu zi e greu de trait cu el. Asa si la masini, prefer o masina mai "batrana" dar care sa fie mai utila in viata de zi cu zi...

  • aha, marţi, 03.12.2024 16:40

    4.5 stele la capitolul Consum pentru o masina care consuma in viata reala de patru ori mai mult decat pe hartie? Si ni se mai si spune ca "nu am fost foarte departe" de datele oficiale. Du-te ba d-aici cu "glumele" tale.

  • johnny_tm, miercuri, 04.12.2024 16:03

    am comparat pe viu Formentor cu kuga si diferenta de calitate cel putin perceputa e considerabila. Kuga plina ce plastic tare, arata imbatranit la interior. Autonomia cupra este considerabil mai mare ciu acest facelift. Kuga nu a primit imbunatatiri tehnice altele decat tableta. Per total Cupra pare o masina premium (char daca nu se compara cu audi sau bmw) comparativ cu kuga sau alte modele similare.

  • Andrei, joi, 05.12.2024 18:37

    Frumusel. Cu portbagajul ala e o masina de oras sau drumuri scurte.

  • ovi, marţi, 07.01.2025 16:36

    Consuma de aproape 6 ori mai mult in oras fata de cifrele oficiale si cu 6 kw mai mult pe electric la 100 de km si tu spui ca e "pe aproape". Ma intreb care trebuia sa fie diferenta ca sa fie "pe departe".