
Interior
Facelift-ul a adus câteva modificări în ceea ce privește habitaclul. Consola centrală a fost ușor revizuită, la fel și bordul și panourile portierelor.
În ceea ce privește materialele, mașina condusă de noi a avut o tapițerie din material textil, microfibră Dinamica (reciclată în proporție de 73%) și piele ecologică. Așadar, doar materiale prietenoase cu mediul înconjurător, care arată bine și sunt plăcute la atingere.
Există și zone acoperite cu plastic, dar nu creează un disconfort prea mare atunci când ajungi cu mâinile pe acolo.
Pentru că vorbim de un model Cupra, nu lipsesc diversele accente în culoarea cuprului, inclusiv cusăturile contrastante în această nuanță. Să nu uităm de emblema Cupra, pe care o regăsim în mijlocul volanului îmbrăcat în piele.
Pe volan regăsim și butonul pentru pornirea/oprirea motorului, dar și butonul cu ajutorul căruia navighezi printre modurile de rulare.
Chiar dacă spaniolii au utilizat, în mare parte, culori închise pentru habitaclu, atmosfera se mai destinde atunci când pornești mașina și se aprind benzile LED ale sistemului de iluminare ambientală. Ai mai multe culori din care să alegi, așa că sigur vei găsi ceva pe gustul tău.
Scaunele față Cup sunt opționale și, deși sacrifică puțin din spațiul disponibil pentru pasagerii din spate, oferă un suport lateral bun și, mai mult decât atât, arată foarte bine. Mai ales partea din spate din carbon.
Acum, dacă ai câteva kilograme peste medie, te vor incomoda puțin, mai ales atunci când vrei să îți găsești o poziție confortabilă, dar este o concesie cu care aș putea trăi.
Că tot am pomenit de pasagerii din spate, chiar și cu aceste scaune Cup, au spațiu suficient atât pentru genunchi cât și pentru cap. Îți spune asta un bărbat bine făcut, cu o înălțime de 1.92 metri.
Spațiile de depozitare sunt generoase, ca volum, mai ales cele din portierele față.
Sistemul de propulsie plug-in hybrid afectează puțin volumul de încărcare al portbagajului, care este de 345 de litri. Versiunile convenționale, cu tracțiune integrală, oferă un portbagaj de 420 de litri, iar cele cu roți motrice față oferă 450 de litri.
Toți cei 3 rivali amintiți mai sus stau mai bine, din punct de vedere al portbagajului, decât modelul spaniol: Tiguan propune un portbagaj de 490 de litri, Rafale vine cu 465 de litri, iar în dreptul lui Alfa Romeo Tonale regăsim scris 385 de litri.
Ford Kuga PHEV mi se pare o optiune mai buna, mai ieftina, consum mai mic cu bateria complet descarcata, un pic mai spatios. Si Hyundai Tucson e de preferat la pretul cerut de Seat...