Calitate / Pret

4.0

Versiunea entry-level a lui Cupra Leon hatchback pornește, în România, de la 26.501 euro cu TVA inclus. Mașina testată de noi a avut câteva dotări opționale, tocmai de aceea prețul de listă a urcat până la 35.803 euro. 

Echiparea standard include, printre altele, faruri full LED, stopuri LED, tehnologia Digital Cockpit, sistem de climatizare pe 3 zone, tapițerie din material textil, jante de 18 inch și volan multifuncțional îmbrăcat în piele. 

Ca o comparație, pentru un Hyundai i30 N (1.4, automată, 140 CP) trebuie să scoți din buzunare cel puțin 23.491 euro, iar pentru un Golf 8 cu aceeași motorizare ca și Cupra Leon plătești de la 23.019 euro în sus. 

 

  • Gevi, miercuri, 22.11.2023 08:44

    Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.

  • Naicul, miercuri, 22.11.2023 09:01

    Il tot comparati cu Hyundai 1.4 140 CP...pai nu mai este demult acevst motor in oferta lor. A fost inlocuit cu 1.5 160 CP.

  • ds, miercuri, 22.11.2023 11:02

    Cupra a fost definita de la inceput ca "cea mai sportiva expresie a marcii Seat", chiar si AM o numeste "compania de performanta". Pai unde-i performanta la 150 cp si 250 Nm? Ca un banal Duster de 1.3 are tot atat si nu e denumit pompos "sportiva"... Nici, macar, la 0-100 km/h nu rupe gura. sau o fi sportiva doar la consum? Incurcate-s caile marketing-ului!

  • @ds, miercuri, 22.11.2023 11:06

    Când vine vorba de sportivitate contează și altele, nu doar puterea. Suspensia, frânele, distribuția greutății.

  • ds, miercuri, 22.11.2023 11:50

    @11.06 Serios? Eu pe vechea mașină, un 2.0 hdi, aveam suspensie sport. Asta înseamnă că era o sportivă? Haaaaaa, haaaa! Eu zic că " si altele" contează doar în tandem cu un motor potent, sportiv, nu unul care scoate 1-100 în 8.7 sec., adică cu vreo 3 secunde mai puțin decât un Logan 1.0 Altfel, poți să ai și mama suspensiei sport și super-sportive discuri de frână, dacă motorul este leșinat aia nu se cheamă "sportivă". Sau poate crezi că dacă ai volan sport, gata, mașina e sport. Iar dacă citești cu atenție în articol se mai spune că: " Chiar și așa, performanțele lui Cupra Leon (cu această motorizare) îi cam supără pe fanii înrăiți ai mărcii de performanță din Martorell." De unde atâta sportivitate??

  • Trilulilu, miercuri, 22.11.2023 15:01

    Folosesc actuala Octavia, break/combi, manuală cu același motor, fără hibrid. Consum mediu după 46.000km, 6,5km.

  • PMC, miercuri, 22.11.2023 15:49

    Am vrut sa scriu si eu dar ds a scris tot ce voiam sa spun si eu. :) +1ds

  • adrian, miercuri, 22.11.2023 16:06

    radeti voi dar cei de la VAG au o vorba - daca nu pare sportiva pune-i un ornament rosu :) cum asta are ceva ornamente eu spun ca este destul de sportiva :))

  • PMC, vineri, 24.11.2023 13:51

    Gluma-i gluma, dar masina asta e o pacaleala pe banii clientului. E o bataie de joc. Sa spui ca asa ceva e masina sport e o minciuna sfruntata. Ar putea sa le fie rusine alora de la vag...

  • parere, sâmbătă, 02.12.2023 18:05

    Prefer Duster decat asta. Plasticele sunt mai calitative la Dacia.