Tinuta de drum
Chiar dacă puterea dezvoltată de motorul de 1.5 litri nu este foarte mare, ținuta de drum este demnă de numele Cupra. Pe viraje, chiar și pe cele strânse, diferențialul electronic își face simțită prezența, iar puntea față îți oferă destulă tracțiune pentru a ieși rapid din ele.
Direcția este precisă, astfel că știi întotdeauna în ce direcție sunt îndreptate roțile, iar feedback-ul îți dă și mai multă încredere.
În oraș, Cupra Leon este destul de confortabil, iar suspensia amortizează bine gropile și denivelările din asfalt. De asemenea, transmisia automată trece rapid și lin prin cele 7 rapoarte, astfel că la o viteză de 50-60 km/h poți fi chiar în ultima treaptă de viteză.
Așa cum spuneam mai sus, cei 150 de cai putere sunt ideali pentru drumurile de zi cu zi prin oraș.
Dacă totuși faci un drum mai lung, la viteze mari, de autostradă, mașina este stabilă și se așază foarte bine pe drum. În cazul unei depășiri, în cel mai rău caz, optezi pentru modul de rulare Cupra și realizezi în siguranță manevra.
Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.