
Interior
Habitaclul este, fără îndoială, punctul de atracție principal al noului Tavascan. Dacă majoritatea producătorilor optează pentru un interior cât se poate de minimalist, Cupra mizează pe un design excentric.
Piesa de rezistență este, desigur, bordul "în valuri" care te duce cu gândul la operele faimosului arhitect catalan Antoni Gaudi. La nivelul bordului regăsim o aglomerare de materiale, inclusiv ornamente în culoarea cuprului, semnătura celor de la Cupra.
Toate materialele sunt de calitate bună. Întregul habitaclu este bine închegat și îți dă, de asemenea, impresia de calitate.
Spaniolii au ales să unească bordul cu tunelul central printr-un element care seamănă izbitor cu acel halo regăsit la monoposturile de Formula 1. Și pentru sistemul de iluminare ambientală, spaniolii au propria rețeta, acesta fiind integrat în portiere.
În privința spațiului nu am multe de comentat. Atunci când m-am așezat pe banchetă, nu am atins cu genunchii în scaunul față, chiar dacă am o înălțime de 1.92 metri. Acum, cel puțin pentru mine, spațiul la cap a fost limitat, dar asta și pentru că mașina testată de noi a fost echipată cu un plafon panoramic, care așa cum știm mai "fură" puțin din spațiu.
Dacă tot suntem la capitolul spațiu, îți propun să vorbim și despre spațiile de depozitare. Cotiera centrală este mai mult decât generoasă, buzunarele portierelor sunt și ele decente, ai două suporturi pentru pahare în tunelul central, iar sub acel halo ai un spațiu de depozitare suplimentar.
Cu bancheta în poziție normală, portbagajul oferă un volum de încărcare de 540 de litri. Cu 549 de litri, Volkswagen ID.5 nu este foarte departe, dar nu se pot apropia de cei 570 de litri oferiți de Enyaq Coupe. Sau de cei 854 de litri ai lui Tesla Model Y.
si scumpa si slaba, Tesla Model Y o bate cu ochii inchisi. nu inteleg de ce se tot uita lumea la alternative. ba, tesla este peste toate